۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
کاهش ۳۰ درصدی سود سهام عدالت در اسفند ماه
وزیر اقتصاد اعلام کرد

کاهش ۳۰ درصدی سود سهام عدالت در اسفند ماه

خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی گفت: رقم سود سهام عدالت که ٢۵ اسفند ماه پرداخت می‌شود ٣٠ درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال برای سهامداران واریز شد.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در مورد واریز بخش دوم سود سهام عدالت با بیان اینکه سود این مرحله ۳۰ درصد کمتر از مرحله پاییز است گفت: سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند به حساب مشمولان واریز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که برسود سهام عدالت متوفیان هم در این تاریخ پرداخت می‌شود، گفت: تمام دارندگان سهام عدالت مشمول دریافت سود در همین تاریخ خواهد شد.

خاندوزی همچنین در مورد واگذاری باقی مانده سهام دولت در دو خودرو سازی بزرگ ایران خودرو و سایپا گفت: دولت در یکی از این خودروسازان ۶ درصد و در دیگری ۱۷ درصد سهام دارد. البته مابقی سهام دولت به صورت تودلی و یا غیر مستقیم است.

او گفت: اولویت ما بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در بهمن ماه امسال مبنی بر استفاده از ظرفیت کارآفرینان است گفت: در صنعت خودروسازی هم از مدیریت غیر دولتی که چابک و بهره ور تر است استفاده می‌کنیم.

وی اظهار کرد: بخشی از سهام خودروسازان در وثیقه تسهیلات بانک ها بود که قرار شد از وثیقه خارج شود اما اولویت ما تغییر مدیریت در خودروسازی های بزرگ است.

کد خبر: ۲۷۵٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha