۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
تخلیه‌ و بارگیری ۲۱۴ میلیون تن کالا در بنادر ایران تا پایان بهمن‌ماه

تخلیه‌ و بارگیری ۲۱۴ میلیون تن کالا در بنادر ایران تا پایان بهمن‌ماه

میزان تخلیه‌ و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه سال جاری، معادل ۲۱۳ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۸۶۲ تن بود.

به گزارش بازار، میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۲۶ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۳۰ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۴۶ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۵۸۰ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۷۲ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۸۱ تن بوده است.

بارگیری کالاها
میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان بهمن سال جاری، معادل ۷۴ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۸۵۱ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۶۶ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۲۰۱ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۴۰ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۵۲ تن بوده است که در مجموع حاکی از رشد هفت درصدی در بخش کالاهای نفتی، رشد ۲۳ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۱۴ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی است.

تخلیه و بارگیری کالا
جمع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی تا پایان بهمن ۱۴۰۲، معادل ۱۰۱ میلیون و ۰۳۸ هزار و ۸۰ تن و جمع تخلیه‌وبارگیری کالاهای غیرنفتی ۱۱۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۷۸۲ تن بوده است. همچنین مجموع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۲۱۳ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۸۶۲ تن بوده که حاکی از رشد پنج درصدی در بخش تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی، رشد ۱۲ درصدی در بخش تخلیه‌وبارگیری کالاهای غیرنفتی و رشد ۹ درصدی در بخش تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

عملیات کانتینری
تخلیه‌وبارگیری انجام شده در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲، معادل ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۱۰ TEU (واحد شمارش کانتینر) بود که در قیاس با عملیات کانتینری در مدت مشابه سال گذشته، رشد سه درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۲۷۵٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha