۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی آببر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد:

پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی آببر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان-خواجه ای،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان،به روند پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی آببر اشاره کرد و گفت: در حال حاظر این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار، به روند پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی آببر اشاره کرد و گفت: در حال حاظر این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه در۲۵بلوک و۴ طبقه و در مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۹۹ متر مربع در حال اجرا است،ابراز داشت:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان دو عامل مهم در واگذاری هر چه سریع تر پروژه های مسکن ملی است.

خواجه ای تاکید کد: همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان نیز باید در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

وی افزود: رعایت مبحث ملی مقررات ساختمانی و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز بسیار مؤثر است که خوشبختانه رعایت اصول ایمنی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن استان زنجان در بالاترین سطح از حساسیت توجه قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در پایان یادآور شد: ساخت و سازهای عظیم در قالب طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای بهره گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی شده است.

کد خبر: ۲۷۵٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha