۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
مسی به نیم میلیارد فالور رسید اما همچنان پشت سر رونالدو است

مسی به نیم میلیارد فالور رسید اما همچنان پشت سر رونالدو است

لیونل مسی جزو پادشاهان اینستاگرام است! فوق ستاره اینتر میامی دومین نفری در دنیا شد که به نیم میلیارد دنبال کننده رسید. اما او هنوز خیلی از کریستیانو رونالدو عقب است.

به گزارش بازار، لیونل مسی با عبور از مرز ۵۰۰ میلیون دنبال‌کننده، جایگاه خود را به عنوان یکی از پادشاهان اینستاگرام تثبیت کرده است، اما او هنوز فاصله زیادی با رقیب بزرگش در مستطیل سبز دارد.

نماد آرژانتینی اخیراً به عدد باورنکردنی نیم میلیارد فالوور رسیده است. عددی که هوش از سر آدم می‌پراند. اما حریف پرتغالی او با ۶۲۲ میلیون مخاطب این عدد را به رخ دیگران می کشد. در مجموع این را هم می‌شود جزئی از تاریخ‌سازی‌های این دو در داخل و خارج از زمین دانست.

برنده هشت بار توپ طلا، که همچنان در زمین بازی به تاریخ‌سازی ادامه می دهد، با دستیابی به نیم میلیارد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی انتخابی خود، به نقطه عطفی دیگر در خارج از زمین رسید. او تنها دومین فرد روی کره زمین است که به این موفقیت دست یافته است.

رقیب همیشگی رونالدو اولین نفری بود که به این عدد رسیده بود. در حال حاضر اسطوره پرتغالی با فاصله معنادار و داشتن ۶۲۳ میلیون فالوور در صدر جدول قرار گرفته است. سلنا گومز، موسیقی‌دان و هنرپیشه سرشناس، با ۴۲۹ میلیون در رتبه سوم قرار دارد، همین‌طور کایلی جنر ۴۰۰ میلیون فالورو دارد. ستاره فیلم هالیوود، دواین «راک» جانسون، با ۳۹۷ میلیون فالوور در رتبه بعدی فهرست جای دارد.

طبق گزارش اسپورتیکو، مسی اکنون از سوی ۲۰ درصد از ۲.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام دنبال می‌شود که عددی اعجاب‌آور است. او از مجموع همه بازیکنان فعلی NFL پیروان بیشتری دارد و در مجموع ۱۵۴ تیم در پنج لیگ اصلی ورزشی در آمریکا صدرنشین است.

پایگاه هواداران مسی پس از قهرمانی او در جام جهانی ۲۰۲۲ با آرژانتین منفجر شد، در حالی که او اکنون پس از انتقال به ایالات متحده که منجر به پیوستن او به تیم MLS اینترمیامی شده، به منبع جدیدی از هواداران خود می‌بالد. طرفداران او عمدتاً مرد هستند (۷۲ درصد). جالب اینکه بیشترین ملیت در دنبال‌کنندگان او برزیلی هستند! ۱۲ درصد مردم برزیل رقیب سنتی آرژانتین مسی را دنبال می‌کنند. او محبوب‌ترین فرد در برزیل است! پس از آن هند (۸.۱ درصد)، آرژانتین (۶.۵ درصد) و ایالات متحده (۶.۲ درصد) در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در میان فوتبالیست‌ها نیز رونالدو صدرنشین بیشترین دنبال‌کننده‌هاست. مسی در رده دوم قرار دارد و بعد از این دو نیمار با ۲۱۹ میلیون فالوور سوم است. کیلیان امباپه با ۱۱۲ میلیون دنبال‌کننده نیز چهارم است. احتمالاً حضور او در مادرید به رشد مخاطبانش کمک می‌کند. دیوید بکام تنها بازیکن بازنشسته فهرست پرمخاطب‌هاست که ۸۷ میلیون دنبال‌کننده دارد و پشت سر این چهار نفر قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۷۵٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha