۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
مصرف گاز خانگی در استان سمنان ۲ برابر شد
نسبت به هفته قبل؛

مصرف گاز خانگی در استان سمنان ۲ برابر شد

سمنان- حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: با توجه به برودت هوا، مصرف گاز خانگی استان نسبت به سه شنبه هفته قبل بیش از دو برابر بیشتر شده است.

محمد جواد حقیقت حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به ورود موج سرما به استان سمنان از ابتدای هفته جاری، تاکید کرد: با توجه به برودت هوا، مصرف گاز خانگی استان نسبت به سه شنبه هفته قبل بیش از دو برابر بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه روز هشت میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب در بخش خانگی استان سمنان گاز مصرف شد، تاکید کرد: این میزان سه شنبه هفته گذشته کمی بیش از چهار میلیون مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: به واسطه برودت هوا و افزایش مصرف گاز، ساعت کار همه ادارات ، بانک ها و مدارس در استان سمنان با یکساعت تاخیر شروع می شود.

حقیقت حسینی از قطع گاز همه ادارات استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این تصمیم برای عدم قطع گاز خانگی در استان سمنان گرفته شده است.

وی با بیان اینکه فشار گاز در استان سمنان در حالت پایدار است ، گفت: مصرف گاز البته در کل کشور افزایش یافته و این مختص به استان سمنان نیست.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه مجموع مصرف گاز استان در روز ۹ و نیم میلیون متر مکعب است، گفت: امروز نیز شاهد افزایش مصرف گاز در استان هستیم.

حقیقت حسینی با بیان اینکه مشکلی برای تامین گاز در استان سمنان نداریم، تاکید کرد: همه کارشناسان شرکت گاز در حالت آماده باش هستند اما از مردم می خواهیم که حتماً صرفه جویی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم به دمای رفاه که حدود ۲۰ درجه است، اهتمام داشته باشند و از گرم کردن بیش از اندازه خانه پرهیز کنند، بیان کرد: از ادارات نیز درخواست شده تا دمای ۱۸ درجه را رعایت کنند.

کد خبر: ۲۷۵٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha