۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
برگزاری نخستین آزمون استخدامی اختصاصی توانخواهان

برگزاری نخستین آزمون استخدامی اختصاصی توانخواهان

سازمان پزشکی قانونی با اشاره به برگزاری نخستین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان، اعلام کرد: این سازمان نسبت به جذب متقاضیان در عنوان شغلی متصدی امور دفتری در ۶ استان اقدام خواهد کرد.

به گزارش بازار، نخستین آزمون استخدامی اختصاصی توانخواهان (معلولان) بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان، برگزار می‌شود.

این آزمون صرفا مختص به توانخواهان است و لازم است در زمان ثبت‌نام مدارک مورد نیاز توسط متقاضی ارائه شود همچنین داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و ورود به صفحه اختصاصی نخستین آزمون استخدامی توانخواهان (معلولان)، ضمن کسب اطلاع در مورد نحوه برگزاری آزمون و شغل-محل های اعلامی از سوی هر دستگاه، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون چهارشنبه نهم اسفند
در این گزارش تاکید شده است: سازمان پزشکی قانونی کشور در قالب این آزمون توانخواهان واجد شرایط را در عنوان شغلی متصدی امور دفتری در استان‌های اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و مرکزی استخدام خواهد کرد.

براساس این گزارش، آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون چهارشنبه نهم اسفند ماه جاری است.

کد خبر: ۲۷۵٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha