۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی تأمین‌ اجتماعی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی تأمین‌ اجتماعی تمدید شد

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی تا روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه جاری تمدید شد.

به گزارش بازار، این سازمان در نظر دارد با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، چهار هزار و ۹۰۲ نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی در ۳۱ استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب کند.

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده و با تمدید اخیر، تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و در مجموع ۴۹۰۲ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین‌اجتماعی خواهند شد که ۳۵۶۰ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد.

در بخش درمان نیز حدود ۱۰۰ نفر پزشک و یکهزار و ۶۰۰ نفر پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی در مورد این آزمون و نیز دفترچه راهنما و منابع آزمون از در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

براساس گزارش سازمان تأمین‌اجتماعی، هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد این آزمون در مراحل مختلف پیش از آزمون و بعد از آن، صرفا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی انجام خواهد شد و از مردم و متقاضیان خواسته شده اطلاعات مورد نیاز را فقط از کانال‌های رسمی این سازمان دریافت کنند. مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز با شماره تلفن ۱۴۲۰ به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت متقاضیان خواهد بود و به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی پاسخ خواهد گفت.

کد خبر: ۲۷۵٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha