۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان غربی تا آغاز فصل سرما به پایان می رسد
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان غربی تا آغاز فصل سرما به پایان می رسد

ارومیه - معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اتمام بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله قطور آذربایجان غربی تا آغاز فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزالله مهدیان ظهر پنج شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده استان و بررسی روند بازسازی واحدهای آسیب دیده در این مناطق گفت: تاکنون آواربرداری چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده در منطقه به پایان رسیده و همزمان با آن، عملیات ساخت واحدها نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما، چهار هزار و ۵۰۰ واحد تخریب شده و تعمیر یک هزار و ۶۰۰ واحد خسارت دیده در مناطق زلزله زده این استان به پایان برسد.

مهدیان با تاکید بر همکاری بیشتر بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات لازم گفت: پرداخت تسهیلات آغاز شده اما خواستار افزایش همکاری ها برای پرداخت هر چه سریع تر این تسهیلات جهت تسریع در روند بازسازی ها هستیم.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تامین مصالح لازم از جمله اسکلت، شن و ماسه ومیلگرد برای بازساری و تسریع در ساخت واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن خبر داد و افزود: بنیاد مستضعفان نیز بخشی از سیمان مورد نیاز واحدهای خسارت دیده برای هر واحد به میزان هشت تن را به صورت رایگان تامین کرده که به زودی به منطقه حمل می شود.

کد خبر: ۲۷٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha