۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
بازار قزل‌آلا تا پایان سال نوسانی ندارد
مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی:

بازار قزل‌آلا تا پایان سال نوسانی ندارد

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: با توجه به مناسب بودن وضعیت عرضه پیش‌بینی می‌شود که بازار قزل‌آلا تا پایان سال نوسانی نداشته باشد.

به گزارش بازار، آرش نبی زاده مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: قیمت کنونی هرکیلو قزل آلا سرمزرعه ۱۶۰ تا ۱۶۵ هزارتومان و عمده فروشی تهران ۱۷۵ تا ۱۸۰ هزارتومان است.

به گفته او، همه ساله بعد از شب یلدا تا چند روز پایانی اسفند، تقاضای چندانی برای خرید قزل آلا در بازار وجود نداشت، اما امسال به سبب نوسان گوشت قرمز تا حدودی تقاضا به سمت بازار ماهی سوق داده شده که همین امر مانع کاهش قیمت قزل آلا در بازار شده است.

نبی زاده درباره آینده بازار قزل آلا افزود: با توجه به مناسب بودن شرایط عرضه پیش بینی می‌شود که نوسانی در بحث بازار نداشته باشیم و تنها ممکن است در روزهای پایانی سال بازار با تغییرات جزئی قیمت روبرو شود.

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: برآوردها حاکی از آن است که امسال تولید قزل آلا به ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتن برسد که براین اساس با مدت مشابه سال قبل تغییری ندارد.

او درباره آخرین وضعیت صادرات قزل آلا گفت: بنابر آمار از ابتدای سال ۱۰ هزارتن قزل آلا صادر شده و پیش بینی می شود که این رقم به ۱۲ هزارتن برسد.

کد خبر: ۲۷۵٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha