۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
واردات لوستر «چینی» به تولید کنندگان اصفهانی ضربه می زند| تعطیلی ۳۰ درصد واحدهای تولید
نایب رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر اصفهان:

واردات لوستر «چینی» به تولید کنندگان اصفهانی ضربه می زند| تعطیلی ۳۰ درصد واحدهای تولید

اصفهان - یراقی؛ نائب رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر اصفهان گفت: با وجود اینکه اصفهان یکی از قطب های تولید لوستر به شمار می رود اما واردات بی رویه چالش های زیادی را برای تولیدکننگان ایجاد کرده است.

محمدرضا یراقی اصفهانی در گفت و گو با بازار و در پاسخ به این سوال که واردات لوسترهای چینی چه ضرباتی را به تولید کنندگان داخلی وارد می کند، اظهار کرد: متأسفانه لوسترهای چینی با وجود اینکه کیفیت لازم را ندارد اما به دلیل ارزان بودن مشتری زیادی دارند

وی با بیان اینکه واردات لوسترهای چینی بزرگترین ضربه را به تولیدکنندگان داخل وارد کرده است، افزود: لوسترهای چینی از کیفیت پایین در به‌ کارگیری مواد اولیه در ساخت بهره‌مند هستند اما به دلیل قیمت پایین رقیب لوستر ایرانی شده است.

نایب رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر اصفهان بیان کرد: ورود اقلام چینی به بازارهای داخلی سد راه تولید کنندگان داخلی است و شرایط را برای تولید کننده داخلی سخت کرده است و با وجود اینکه اصفهان یکی از قطب های تولید لوستر به شمار می رود اما واردات بی رویه چالش های زیادی را برای تولید ایجاد کرده است.

رکود در بازار خرید لوستر

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار بازار مبنی بر اینکه در آستانه شب عید بازار لوستر اصفهان به چه وضعیتی دارد، تاکید کرد: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم با رکود حاکم بر بازار روبرو هستیم.

نایب رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر اصفهان افزود: هم اکنون ۱۱۰ واحد تولیدی و فروشگاه لوستر در اصفهان وجود دارد که بیش از ۳۰ درصد این واحدها تعطیل شده‌اند و تولیدکنندگان آن بیکار هستند.

کد خبر: ۲۷۵٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha