۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
میزان جوجه ریزی در مرغداری های کردستان به بیش از پنج میلیون قطعه رسید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

میزان جوجه ریزی در مرغداری های کردستان به بیش از پنج میلیون قطعه رسید

سنندج – اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از جوجه ریزی بیش از پنج میلیون قطعه ای در بهمن ماه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، پیمان اسکندری بعد از ظهر امروز شنبه در نشست فعالان تشکل های بخش کشاورزی با استاندار کردستان، اظهار کرد: رکورد جوجه ریزی در سطح مرغداری های استان با میزان پنج میلیون و ۵۰ هزار قطعه شکسته شد و این مقدار جوجه ریزی در سنوات و ماه های گذشته بی سابقه بوده و این افتخاری برای تولیدکنندگان ماست.

وی ضمن اعلام توزیع گوشت قرمز گرم با قیمت مناسب در سطح استان، افزود: با توجه به اهمیت امنیت غدایی و حکمرانی غذای در دنیا، کارهای در زمینه توسعه پایدار در این حوزه از جمله صدور مجوز برای تاسیس کارخانه شکر، کارخانه روغن کشی و دیگر صنایع تبدیلی و تکمیلی در سطح استان استان برای سرمایه گذاران صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان آب، اعتبارات و ماشین آلات کشاورزی را سه نکته اساسی در حوزه کشاورزی دانست و افزود: پیگیری مسائل این سه بخش نیازمند پیگیری مستمر است و به همین دلیل ما از این مهم غافل نشده ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از استاندار بابت پیگیری موضوعات و امورات حوزه کشاورزی در سطح ملی و استانی تشکر و قدردانی نمود و گفت: انتظار می رود که در سایه حمایت های مسئولان استانی و کشوری شاهد رشد بخش کشاورزی در استان کردستان باشیم.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز در سخنانی بیان کرد: مدیران موفق مدیرانی هستند که نماینده استان در وزارت محل خودشان هستند و رئیس سازمان جهاد کشاورزی نماینده بسیار ارزشمند استان در وزارت متبوع هستند.

وی ضمن اظهار رضایت از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان، افزود: تعامل تشکل های بخش کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و من از این موضوع در سطح استان خرسندم.

در این نشست هر کدام از نمایندگان تشکل ها و فعالان حوزه کشاورزی به بیان دیدگاه های کارشناسی در بخش تخصصی خود پرداختند.

کد خبر: ۲۷۵٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha