۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
زنجان یکی از استان‌های صادرکننده گوشت مرغ در کشور است
رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان:

زنجان یکی از استان‌های صادرکننده گوشت مرغ در کشور است

زنجان- مسلمی، رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه استان زنجان یکی از استانهای صادر کننده گوشت مرغ در کشور است، گفت: در سال بیش از ۵۴ هزارتن طیور در استان تولید می‌شود.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص نظارت بر کالاهای اساسی، گفت: اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان بازرسی‌های مستمر از اصناف و به خصوص واحدهای مرغداری را در دستور کار جدی خود قرار داده و با متخلفین به جد برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: در خصوص تامین مرغ از مرحله تولید تا کشتار گاه سازمان جهاد کشاورزی ضمن اعلام تولید هر واحد مرغداری با میزان دبی خروجی و زمان بندی کشتار جزو برنامه های مهم سازمان  جهاد کشاورزی خواهد بود تا به تعادل پایدار برسیم. 

رئیس اداره بازرسی صنعت، معدن و تجارت زنجان ، با بیان اینکه استان زنجان یکی از استانهای صادر کننده گوشت مرغ در کشور است ، گفت: در سال بیش از ۵۴ هزارتن طیور در استان تولید می‌شود.

مسلمی، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۱۰و احد پرورش طیور شامل مرغ گوشتی، مرغ تخم‌گذار و بوقلمون در استان فعال است، ابراز داشت: از این تعداد بیش از ۲۳۸ واحد پرورش مرغ گوشتی و ۱۷ واحد در زمینه پرورش مرغ تخم‌گذار فعال است.

وی به شیب تند نظارت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: بازرسین به صورت ویژه و شبانه روزی بازرسی و نظارت از بازار را بر عهده دارند و با متخلفین به جد برخورد می‌شود.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، ابراز کرد: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص گرانی فروشی و انواع تخلفات پیش بینی شده است. 

کد خبر: ۲۷٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha