۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
اختصاص ۱۳۵ هزار میلیارد ریال برای اجرای ۳۱۰ پروژه توسط سازمان بنادر
معاون مهندسی سازمان بنادر عنوان کرد

اختصاص ۱۳۵ هزار میلیارد ریال برای اجرای ۳۱۰ پروژه توسط سازمان بنادر

معاون مهندسی سازمان بنادر از اختصاص ۱۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان بنادر برای اجرای ۳۱۰ پروژه خبر داد و گفت: ۷۳ پروژه به ارزش بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری یا افتتاح شده است.

به گزارش بازار، علی فتحی در گردهمایی معاونان فنی و مهندسی بنادر کشور اظهار داشت: از تلاش‌های همکاران فنی و مهندسی بنادر در سالی که گذشت تشکر می‌کنیم و باید بدانیم که امسال اکثر هدفگذاری‌های صورت پذیرفته در قالب برنامه عملیاتی به ثمر نشست.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۳۱۰ پروژه اختصاص یافت که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش داشت و خوشبختانه ۷۳ پروژه به ارزش بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری یا افتتاح شده است.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی ارتقای ظرفیت بنادر، ایفای مسئولیت اجتماعی در توسعه مناطق کم‌برخوردار و احیای روحیه امید و نشاط در بین مردم مناطق ساحلی را ‌مهمترین دستاورد اتمام این پروژه‌ها دانست و بیان کرد: احیای خلیج گرگان و توسعه زیرساخت‌های بندری جزیره ابوموسی از مهمترین پروژه‌های افتتاح شده تاکنون است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، کاهش متوسط تغییرات پروژه‌های عمرانی، تدوین فهرست بهای کارهای دریایی با قیمت، تدوین چند نمونه ضابطه تخصصی، تلاش شبانه روزی برای تمهید مقدمات خرید تجهیزات استراتژیک بندری و دریایی و کسب مقام برتر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در موضوع مهندسی ارزش را از اهم دستاوردهای معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی در سال جاری دانست و بر استمرار این موفقیت‌ها در سال آینده تاکید کرد.

وی ادامه داد: توجه ویژه به توسعه فرهنگ و استقرار نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی، اعمال مدیریت موثر در حوزه‌های زمان، هزینه و کیفیت، ارتقاء نیروهای انسانی با برقراری نظام‌های آموزش‌های تخصصی با کیفیت، تقویت مشارکت استانی در خصوص مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی و ایجاد پایگاه ملی داده‌های دریا از مهمترین برنامه‌های سال آتی معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی است.

کد خبر: ۲۷۴٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha