۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
مرکز دادرسی مالیاتی، سنگر تظلم‌خواهی مردم در حوزه مالیات است
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی:

مرکز دادرسی مالیاتی، سنگر تظلم‌خواهی مردم در حوزه مالیات است

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم‌اندیشی مدیران دادرسی مالیاتی سراسر کشور گفت: مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم‌خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است.

به گزارش بازار، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه، مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است، گفت: لازم است با جذب نیروی انسانی توانمند در مدیریت‌های دادرسی، توان رسیدگی به پرونده‌ها در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی ارتقاء یابد.

سبحانیان تصریح کرد: دستاوردهای ملموس و قابل ارائه‌ای در مرکز دادرسی اتفاق افتاده است که در نتیجه ابتکار عمل «تعریف شاخص‌های عملکردی جامع» در دوره جدید بوده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی صیانت از کارکنان را یکی از رویکردهای اصلی سازمان امور مالیاتی در دوره تحولی جدید دانست و بیان داشت: بیمه مسئولیت کارکنان مالیاتی برای آرامش خاطر همکاران مالیاتی در سراسر کشور انجام شده است.

سبحانیان افزود: برای بهبود وضعیت خدمت به همکاران مدیریت‌های دادرسی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم، به زودی معاونتی برای توسعه مدیریت و امور پشتیبانی در ستاد مرکز دادرسی مالیاتی ایجاد می‌شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: انتظار سازمان بعد از برگزاری چنین نشست‌هایی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و بهبود فرآیندهای مالیات‌ستانی است.

کد خبر: ۲۷۴٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha