۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
سرمایه گذار احیای آبشار مصنوعی گرگان هنوز تعیین نشده است
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان: 

سرمایه گذار احیای آبشار مصنوعی گرگان هنوز تعیین نشده است

گرگان- بصیرنیا، رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان با بیان اینکه سرمایه گذار احیای آبشار مصنوعی گرگان هنوز تعیین نشده است، گفت: تا کنون چند شرکت و اشخاص حقیقی در مزایده این پروژه شرکت کرده اند.

علی اکبر بصیرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای تعیین سرمایه گذار آبشار مصنوعی گرگان آگهی انجام شده و چند شرکت و اشخاص حقیقی در آن شرکت کرده اند.

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در صورتیکه این افراد در مزایده برنده شوند طبق ضوابط گروه فنی منابع طبیعی و شهرداری، این پروژه در اختیار سرمایه گذار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: پس از تعیین سرمایه گذار ضمن احیا آبشار مصنوعی، مجموعه ای پذیرایی در محوطه آن ایحاد خواهد شد که بهره برداری از آن به خود سرمایه گذار واگذار می شود.

وی یادآور شد: برای احیای آبشار مصنوعی ناهار خوران موافقت اولیه از کمیته فنی منابع طبیعی گرفته شده است.

بصیرنیا گفت: دلیل اینکه تا کنون سرمایه گذاری برای این مجموعه پیدا نشده این است که سرمایه گذاران تمایل دارند کل محوطه آبشار را در اختیار بگیرد که این موضوع امکان پذیر نیست.

وی در ادامه گفت: سرمایه گذاری بر پروژه های عمرانی تنها وظیفه شهرداری و شورای شهر نبوده و مجموعه ای از دستگاه های دولتی در این موضوع دخیل هستند که تحقق آن زمانبر است.

وی در خاتمه گفت: شورای شهر و شهرداری گرگان اراده قوی برای انجام پروژه های سرمایه گذاری موفق دارند.

کد خبر: ۲۷۴٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha