۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
مقایسه گرانترین و ارزانترین بلیط تهران به استانبول

مقایسه گرانترین و ارزانترین بلیط تهران به استانبول

قیمت پروازهایی مانند پرواز تهران استانبول در فصول شلوغ به خصوص تابستان باعث افزایش هزینه بلیط استانبول برای شما می‌شود؛ به همین دلیل ترجیحا در فصول کم رفت‌وآمد به آنجا سفر کنید.

به گزارش بازار، استانبول یکی از کلان شهرهای بزرگ جهان و مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. استانبول شهری جذاب با تعداد زیادی جاذبه گردشگری است. این شهر حتی خسته‌ترین بازدیدکنندگان از آثار تاریخی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر برای دیدن عزیزان خود یا تجربه یک سفر راحت برای سفر کاری یا تفریحی به استراحتی کوچک نیاز دارید و قصد دارید به استانبول سفر کنید؛ حتما می‌دانید که یکی از هزینه‌های ثابت سفر به استانبول هزینه بلیط هواپیما است. در ادامه همراه ما باشید تا با ارزان ترین و گران ترین بلیط هواپیما تهران به استانبول آشنا شوید.

مقایسه پروازهای تهران به استانبول

قیمت پروازهایی مانند پرواز تهران استانبول در فصول شلوغ به خصوص تابستان باعث افزایش هزینه بلیط استانبول برای شما می‌شود؛ به همین دلیل ترجیحا در فصول کم رفت‌وآمد به آنجا سفر کنید، زیرا قیمت‌ها در این بازه زمانی معقول‌تر از هر زمان دیگری است. با این حال می‌توانید بلیط استانبول را در همه سایت‌های گردشگری جستجو کنید.

در ماه‌های ژانویه، نوامبر و فوریه، قیمت بلیط استانبول به پایین‌ترین میزان خود می‌رسد.

خرید اینترنتی بلیط تهران استانبول

انواع سایت‌های گردشگری بهترین و ارزان‌ترین پروازها را در هر زمان به شما ارائه می‌دهند. موتور جستجوی سایت‌ها با در نظر گرفتن ترکیبی از خطوط هوایی، توقف‌گاه‌ها، پروازهای مستقیم و همچنین معیارهای مختلف سفر، به شما این امکان را می‌دهند تا بلیط هواپیما تهران استانبول را در بهترین شرایط انتخاب کنید.

در نهایت می‌توانید با جستجوی بلیط‌های استانبول در سایت‌های معتبر فروش بلیط مانند قاصدک ۲۴ و همچنین استفاده از فیلترهای هوشمند جستجو در این سایت، ارزان ترین قیمت بلیط تهران استانبول را پیدا کنید. سایت قاصدک ۲۴ یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما در کشور است.

ارزان ترین و گرانترین بلیط استانبول

قیمت بلیط تهران استانبول نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه عواملی که بر قیمت بلیط هواپیما استانبول تاثیرگذار هستند را مشاهده می‌کنید.

مقایسه گرانترین و ارزانترین بلیط تهران به استانبول

علاوه بر مواردی که بالاتر به آن اشاره کردیم؛ فصل سفر به استانبول نیز می‌تواند بر قیمت بلیط استانبول تاثیرگذار باشد. در فصول تابستان که ایام پر گردشگر محسوب می‌شود؛ قیمت بلیط استانبول نیز بیشتر بوده و در فصول سردتر و زمستان هم به کمترین قیمت می‌رسد.

همچنین برای خرید بلیط ارزان هواپیما می‌توانید از میان فیلترهای جستجوی وبسایت فروش بلیط، نوع بلیط را بر روی چارتر انتخاب کنید و ارزان‌ترین بلیط پرواز را به راحتی پیدا کنید.

ارزان ترین زمان سفر از تهران به استانبول

انتخاب بهترین زمان سفر به معیارهای مسافران بستگی دارد. اما اگر بخواهیم به لحاظ قیمتی بهترین زمان سفر به استانبول را بررسی کنیم؛ بر اساس جستجوهای مشتریان سایت‌های گردشگری، سپتامبر بهترین ماه برای پرواز از تهران به استانبول است و در ادامه آن مارس و آگوست قرار دارند.

اما اگر ترجیح می‌دهید از سفر در فصل شلوغ بپرهیزید و با کمترین هزینه بلیط سفر کنید؛ می‌توانید در ماه‌های ژانویه، نوامبر و فوریه و با خرید بلیط هواپیما چارتر اقدام به سفری ارزان نمایید.

طول پرواز تهران استانبول

مدت زمان پرواز مستقیم تهران به استانبول با میانگین فاصله ۲۰۸۷ کیلومتر؛ معمولا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

فرودگاه پروازهای مستقیم و توقف دار تهران به استانبول

پروازهای مستقیم تهران به استانبول از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (IKA) به فرودگاه استانبول (IKA) انجام می‌شود. خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز، اطلس گلوبال و هواپیمایی ماهان این پروازها را انجام می‌دهند. این پروازها در فرودگاه آتاتورک استانبول فرود می‌آیند.

پروازهایی که به طور غیرمستقیم و توقف‌دار به استانبول انجام می‌شوند؛ با یک توقف در کشور آذربایجان و در باکو انجام می‌شود. نرخ بلیط پروازهای توقف‌دار استانبول معمولا از پروازهای مستقیم بالاتر است.

ایرلاین های پرواز از تهران به استانبول

خطوط هوایی که از تهران به استانبول پرواز مستقیم دارند عبارتند از:

  • هواپیمایی ماهان

  • ترکیش ایرلاینز

  • خطوط هوایی پگاسوس

مقایسه گرانترین و ارزانترین بلیط تهران به استانبول

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم ارزان‌ترین و گران‌ترین پرواز استانبول به تهران و بالعکس را بررسی کنیم. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران استانبول می‌توانید به سایت‌های فروش بلیط سفر همچون قاصدک ۲۴ مراجعه کرده و با جستجوی آنلاین و استفاده از فیلترهای هوشمند جستجو، ارزان ترین بلیط استانبول را پیدا کنید. قاصدک ۲۴ تمامی خدمات سفر از قبیل فروش بلیط، رزرو هتل، تورمسافرتی و... را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

  1. چه عواملی در قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول تاثیرگذارند؟ نوع ایرلاین (داخلی یا خارجی)، مدل هواپیما، ساعت و تاریخ پرواز، کلاس پروازی، نوع پرواز (چارتر یا سیستمی)، تعداد توقف‌ها

  2. ارزان ترین فصل رزرو بلیط تهران استانبول کدام است؟ در فصول سرد و کم گردشگر مانند پاییز و زمستان، نرخ بلیط استانبول به کمترین قیمت کاهش پیدا می‌کند.

  3. برای خرید بلیط ارزان استانبول چکار کنیم؟ سفر در فصل‌های کم گردشگر، خرید بلیط چارتر، مقایسه قیمت بلیط‌های تهران به استانبول در سایت‌های خرید بلیط و خرید بلیط بدون توقف، از نکاتی است که باید در خرید بلیط ارزان استانبول به آن توجه کرد.

  4. طول پرواز مستقیم تهران به استانبول چند ساعت است؟ ۳ ساعت و ۳۰دقیقه

کد خبر: ۲۷۴٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha