۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
تحول اساسی در عملکرد دادرسی‌ مالیاتی در دستور کار مرکز قرار گرفته است
رئیس مرکز دادرسی مالیاتی:

تحول اساسی در عملکرد دادرسی‌ مالیاتی در دستور کار مرکز قرار گرفته است

رئیس مرکز دادرسی مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور در استقلال‌بخشی به مدیریت‌های دادرسی مالیاتی در سراسر کشور در راستای رویکرد مؤدی مداری، رضایت‌مندی و مالیات‌ستانی عادلانه مصمم است.

به گزارش بازار، محمد طاهری‌نژاد رئیس مرکز دادرسی مالیاتی در اجلاس مدیران دادرسی مالیاتی سراسر کشور که با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برگزار شد، بیان داشت: در راستای عینیت‌بخشی به استقلال در نظام حل اختلافات مالیاتی، هم‌اکنون پس از گذشت دو سال از تأسیس مرکز دادرسی مالیاتی، تدوین و اجرای برنامه‌های تحولی در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.

وی افزود: تعریف نظام ارزیابی عملکرد جامع، یکی از اقدامات اساسی در سال اخیر بوده که پایه و اساس شناسایی مسائل و ضعف‌ها در بخش‌های مختلف بوده است. همچنین به منظور کاهش اطاله دادرسی و افزایش رضایت‌مندی مؤدیان مالیاتی، سامانه‌محور کردن تمامی امور از جمله برنامه‌های مهم و پیش‌ روی مرکز دادرسی مالیاتی در سراسر کشور است.

رئیس مرکز دادرسی مالیاتی در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات در خصوص حضور کم‌رنگ نمایندگان بند (۲) در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی خواستار حمایت و توجه دستگاه قضایی در این زمینه شد که متعاقب آن، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه قول مساعدت و همکاری و تعامل بیشتر در این زمینه را داد.

در ادامه این جلسه برخی از مدیران دادرسی مالیاتی نیز به طرح مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند و راهکارها و تدابیر لازم از سوی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه و رئیس مرکز دادرسی مالیاتی ارائه شد.

کد خبر: ۲۷۴٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha