۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
ضرورت حضور اروند در نمایشگاه‌های گردشگری داخلی و خارجی| عملکرد موفق اروند در نمایشگاه گردشگری تهران
رئیس اتاق بازرگانی آبادان در گفتگو با بازار:

ضرورت حضور اروند در نمایشگاه‌های گردشگری داخلی و خارجی| عملکرد موفق اروند در نمایشگاه گردشگری تهران

آبادان- کرد زنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان بر ضرورت حضور منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های گردشگری داخلی و خارجی تاکید کرد.

اسدالله کردزنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌ المللی گردشگری تهران اظهار کرد: غرفه منطقه آزاد اروند به خوبی ظرفیت‌ های شهرهای آبادان و خرمشهر را در بزرگترین رویداد گردشگری کشور به تصویر کشید که از «امیرهوشنگ بابامرادی» مدیر گردشگری این سازمان سپاسگزاریم.

وی تاکید کرد: منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) پتانسیل‌ های بسیاری برای گردشگری، سرمایه گذاری، صنایع و بخش‌های مختلف و حوزه های نفتی پایین دستی دارد که باید به شیوه مناسبی معرفی شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان افزود: منطقه آزاد اروند از مهر ماه تا اردیبهشت دارای هوای مطلوب آب و هوایی برای فعالیت‌ های صنعت گردشگری است.

کرد زنگنه با تاکید بر اینکه حضور منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، توضیح داد: باید با مشارکت سایر بخش‌ های مختلف همچون اتاق های بازرگانی و وزارت نفت برای رویدادهای بعدی گردشگری آماده باشیم تا فرصت های اروند را به تصویر بکشیم.

وی خاطرنشان کرد: ضمن حضور در نمایشگاه های گردشگری داخلی و خارجی پیشنهاد می کنم در خود منطقه هم چنین رویدادی برگزار شود و از دیگر نقاط کشور و جهان برای حضور در آن دعوت شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: کیفیت برگزاری غرفه، پرداختن به همه شاخه‌ های گردشگری، معرفی صنایع دستی، حضور متعدد مقامات خارجی و ایرانی، توجه به بخش خصوصی، توجه به معیشت کسب و کار فعالان و همچنین توجه به توانمندسازی جوامع محلی از مهم ترین ویژگی های مثبت غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بود.

کد خبر: ۲۷۴٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha