۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
نیازهای آبی استان‌های کشور به دقت احصا شد| تنظیم طرح ویژه تامین آب برای هر منطقه
معاون وزیر نیرو:

نیازهای آبی استان‌های کشور به دقت احصا شد| تنظیم طرح ویژه تامین آب برای هر منطقه

رضایی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: نیازهای آبی شهرها و استان‌های مختلف به دقت احصا شده است.

به گزارش بازار، یزدان رضایی با بیان اینکه شرایط بارندگی در سال‌آبی جاری در مقایسه با گذشته مناسب نبوده و کشور وارد چهارمین سال خشکسالی شده است، گفت: این در حالی است که مسئولان و متخصصان مربوطه نیازهای آبی شهرها و استان‌های مختلف را به دقت احصا کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو در ادامه تصریح کرد: بر این اساس میزان آب قابل استفاده برای نیازهای ضروری در پیک تابستان استخراج شده است.

وی یادآور شد: برای هر نقطه، هر یک از شهرستان‌های کشور و نیز هر کانون جمعیتی، طرح ویژه‌ای تنظیم شده که برشی از طرح‌های بلندمدت است که جلساتی، به معاون اول رئیس جمهور و مسئولان سازمان برنامه و بودجه ارائه و در نهایت تائید و تصویب شده است.

رضایی اضافه کرد: در همین راستا بسته‌های تامین مالی این طرح‌های ویژه برای تامین آب مورد نیاز مناطق مختلف در شرایط کنونی کشور در سازمان برنامه و بودجه در مراحل نهایی به سر می‌برد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو خاطرنشان کرد: به واسطه انجام و پیشبرد اقدامات جهادی و نیز رعایت الگوهای مصرف توسط شهروندان، امید است بدون کوچکترین مسئله‌ای از جهت تامین نیازهای شرب و متعارف از دوره کنونی عبور کنیم.

کد خبر: ۲۷۴٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha