۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
اشتغالزایی ۱۸۸ هزار شغل تا پایان سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)
سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد

اشتغالزایی ۱۸۸ هزار شغل تا پایان سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

نیکی ملکی، سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از ایجاد ۱۸۸ هزار شغل تا پایان سال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، حجت الله نیکی ملکی اظهار کرد: این ستاد درصدد است که تا پایان سال جاری ۱۸۸ هزار شغل در کشور ایجاد کند.

حجت نیکی ملکی، در مصاحبه با رادیو گفت و گو، با بیان اینکه به زودی این ستاد تفاهم نامه ای را با وزارت نیرو برای اجرای ۵۰۰ طرح آبرسانی در چندین نقطه کشور با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال به امضا خواهد رساند، گفت : همچنین طی روزهای گذشته ۱۵۶ طرح عمرانی از سوی این ستاد در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این راستا در قالب ۱۹ پروژه آبرسانی مشکل کمبود ۶۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد، گفت : دیگر طرح های مورد افتتاح قرار گرفته اشتغال محور بودند.

سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی با بیان اینکه بنیاد احسان این ستاد در راستای اجرای پویش همدلی و احسان و ارائه چهار میلیون بسته پروتئینی به خانواده های محروم، فاز دوم فعالیت خود در این زمینه را از امروز در استان قم آغاز کرده است در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد : ستاد اجرایی فرمان امام خمینی چند زیر مجموعه دارد که یکی از این زیرمجموعه ها« بنیاد احسان» است که به کارهای خیرخواهانه و انسان دوستانه می‌پردازد، دیگری موسسه «دانش بنیان برکت» است که در راستای توسعه زیست بوم و حوزه استارتاپ ها مشغول به کار است و دیگری« بنیاد برکت» است که در راستای ایجاد اشتغال زایی و رفع محرومیت مشغول به فعالیت است.

نیکی ملکی همچنین به فعالیتهای این ستاد در راستای ایجاد اشتغال در کشور اشاره کرد و افزود : در این ستاد در تلاش هستیم که تا پایان سال ۱۸۸ هزار شغل در کشور ایجاد کنیم که این اقدامات در راستای اجرای پروژه‌های اشتغال محور انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۷٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha