۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه محورهای نهبندان و سربیشه هزینه می شود
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه محورهای نهبندان و سربیشه هزینه می شود

بیرجند- داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد راهسازی در دو شهرستان نهبندان و سربیشه منعقد شده است.

وحید داعی در گفت و گو با بازار با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در شهرستان های مرزی نهبندان و سربیشه بیان کرد: در این دو شهرستان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد راهسازی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار در محور سربیشه- ماهیرود مستقر شده است، اظهار کرد: همچنین در حوزه نهبندان، مناقصه برای توسعه ۲۴ کیلومتر از محورها برگزار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: امید است با برگشت ظرفیت قیر بتوانیم کمک های خوبی به شهرستان ها داشته باشیم. 

وی با اشاره به وضعیت محور بیرجند- نهبندان - زاهدان بیان کرد: امیدواریم با تخصیص ۶۰ میلیارد تومان بتوانیم ۴۰ کیلومتر انتهای حوزه استحفاظی استان در شهرستان نهبندان را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه برای بازسازی ۳۰ کیلومتر از مسیر شهداد که بر اثر سیل تخریب شده بود، رایزنی هایی انجام شده است، گفت: در حال حاضر شش کیلومتر آماده سازی شده که به زودی زیر بار ترافیک می رود.

داعی بیان کرد: امید است بتوانیم اهداف و برنامه های اداره کل راه و شهرسازی در شهرستانهای سربیشه و نهبندان را تاپایان سال ۹۹ به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: ایجاد باند دوم در ۱۴ کیلومتر در حوزه شهرستان سربیشه و ۱۶ کیلومتر در حوزه شهرستان نهبندان  از جمله برنامه های سال جاری در این دو شهرستان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مسکن و بازآفرینی شهری بیان کرد: قریب به ۷۵۰ نفر در راستای طرح ملی مسکن در شهرستان نهبندان ثبت نام کرده اند که هیچگونه مشکلی در تامین زمین نداریم.

داعی ادامه داد: در بخش بازآفرینی شهری شهرستان نهبندان رکورددار در استان بوده و بیشترین پروژه با مبلغ شش میلیارد تومان در حال اجرا است.

کد خبر: ۲۷٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha