۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
میزان تاخیر پروازها کمتر شده است
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

میزان تاخیر پروازها کمتر شده است

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اشاره به اینکه میزان تاخیر پروازها نسبت به گذشته کم شده است، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزه صنعت هوایی انجام شد.

به گزارش بازار، شمس‌الدین فرزادی پور افزود: وضعیت تاخیر پروازها در ایران‌ایر کمتر شده و بهبود یافته است، البته در حوزه تجهیزات کمکی فرودگاهی که ۳۰ تا ۴۰ درصد در تاخیر پرواز نقش داشت که الان به ۶ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم همه فعالیت‌هایی که موجب تاخیر می‌شود را کم کنیم، البته برخی‌ها موارد اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرعامل ایران‌ایر در خصوص توسعه پروازها به مناطق محروم خاطرنشان کرد: توسعه پروازها به مناطق محروم مورد توجه دولت سیزدهم است و بر این اساس همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پروازها به طور عادلانه انجام شود.

فرزادی پور در باره پروازهای حج عمره گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی یک شرکت دولتی است که تکالیفی بر عهده دارد و همه تلاش خود را برای انجام خوب این تکالیف انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در خصوص پروازهای حج عمره طبق برنامه به ما اعلام شد و برای انجام آن آمادگی داریم، اما به دلایل مختلف انجام نشد؛ البته هر زمان اعلام کنند می‌توانیم پروازها را انجام دهیم و همه زیرساخت‌ها آماده است.

مدیرعامل ایران‌ایر گفت: وضعیت این شرکت قبل از دولت سیزدهم با چالش‌های بسیار جدی مواجه بود؛ اما در این دولت اقدامات خوبی انجام شد و تقریباً دیگر شاهد چالش‌های نیروی انسانی نیستیم و طبق استاندارد یک شرکت کار انجام می‌دهیم.

کد خبر: ۲۷۴٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha