۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
سبد رفاهی کارکنان راه آهن نسبت به ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است
مدیرعامل راه آهن در کمیسیون عالی گراف:

سبد رفاهی کارکنان راه آهن نسبت به ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است

مدیرعامل راه آهن گفت: ما از روز اول به‌دنبال ارتقای گام به گام وضعیت معیشتی همکارانمان بوده‌ایم که البته این ارتقا بستگی به افزایش راندمان بخش‌های مختلف شرکت نیز دارد.

به گزارش بازار، در جلسه هفتگی کمیسیون عالی گراف که به ریاست مدیرعامل راه آهن و با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران ستادی به‌صورت حضوری و مدیران کل مناطق و معاونین و رؤسای ادارات مناطق به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، سید میعاد صالحی با اشاره به موضوع اصلاح فرایند سبد رفاهی با توجه به مصوبات جلسات قبلی کمیسیون عالی گراف گفت: در محاسبه مبلغ سبد رفاهی مناطق مختلف سعی شد با هدف‌گذاری افزایش شاخص حمل و همچنین افزایش سرعت بازرگانی، شاخص‌های مختلف عملکرد مناطق از جمله تن کیلومتر ناخالص، تناژ بارگیری، تناژ تخلیه، بهره‌وری لکوموتیو، سرعت سفر واگن باری، درآمد، ایمنی و حجم و تأخیر قطارهای مسافری مد نظر قرار بگیرد و فرمول به‌نحوی تنظیم شود که با بهبود عملکرد مناطق در این شاخص‌ها، مبلغ رفاهی آن منطقه نیز افزایش یابد.

مدیرعامل راه آهن با اشاره به اینکه مجموع مبلغ سبد رفاهی نسبت به ماه گذشته به‌صورت متوسط بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است، افزود: برخی مناطق با توجه به عملکرد رشدهای بالاتر و برخی نیز عدم رشد داشته‌اند. قطعاً ما خوشحال می‌شویم که این مبلغ را هر چه بیشتر نیز افزایش دهیم که البته بستگی به عملکرد تک تک همکاران در هر منطقه دارد.

وی ادامه‌داد: اگر با تلاش و غیرتمندی پرسنل یک منطقه، عملکرد آن منطقه در شاخص‌های مختلف بار و مسافر و ایمنی ارتقا یابد همکاران آن منطقه حتماً اثر این تلاش خودشان را در مبلغ رفاهی دریافتی ماهیانه خودشان خواهند دید و اگر خدای نکرده عملکرد یک منطقه افت کند، همکاران آن منطقه دریافتی کمتری در قالب رفاهی خواهند داشت.

صالحی گفت: اکنون همکاران ما در مناطق مختلف فرصت یک کار تیمی ماهانه را پیدا کرده‌اند و این تیم یا با هم منتفع می‌شوند و شیرینی افزایش دریافتی خود را با هم می‌چشند و یا خدای ناکرده اگر در این کار تیمی برخی سستی کنند، دود آن به چشم کل تیم می‌رود که البته امیدواریم همیشه شاهد افزایش عملکرد و افزایش دریافتی همکاران باشیم.

مدیرعامل راه آهن در پایان همگان را به فرهنگ شکرگزاری توصیه کرد و افزود: طبق وعده الهی اگر کسی شکرگزار نعمت باشد خدا نعمت را بیشتر می‌کند. همکاران ما هم باید این فرهنگ را در بین خود گسترش دهند و به‌اصطلاح به همدیگر انرژی مثبت بدهند تا با روحیه بالاتر و انگیزه بیشتر به‌دنبال اتفاقات مثبت برای کشور و برای معیشت همکاران باشند.

کد خبر: ۲۷۴٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha