۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
۱۸۴ مرکز درمانی استان سمنان طرف قرار داد بیمه دی هستند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۱۸۴ مرکز درمانی استان سمنان طرف قرار داد بیمه دی هستند

سمنان- ۱۸۴ مرکز درمانی استان سمنان طرف قرار داد بیمه دی هستند و این فرصت خوبی است تا مردم بتوانند از خدمات درمانی و بیمه ای در سراسر استان بهره‌مند شوند.

بازار، گروه استان‌ها: این روزها یادآور سالروز تاسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه سال ۸۳ با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی است. بیمه ای که به لحاظ پوشش توانسته عملکرد خوبی را در استان سمنان داشته باشد.

با مهدی خواجه زاده مدیر بیمه دی در استان سمنان پیرامون شرایط کاری این بیمه به گفتگو نشستیم وی در این گفتگو درباره تعهدات بیمه دی و همچنین میزان پوشش های بیمه ای در استان سمنان توضیح می دهد.

* در ابتدا بگویید موضوع فعالیت های شما چیست؟

موضوع فعالیت شرکت بیمه دی انجام فعالیت بیمه ای مستقیم در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی برابر ضوابط نهاد ناظر است. کارِ بیمه دی تلفیقی از دانش و تخصص و تجربه برای ارائه خدمات و محصولات بیمه ای مناسب و با کیفیت به مشتریان است و تدوین سیاست های توسعه ای که باعث خلق ارزش و جلب رضایت مشتریان می شود نیز در دستور کار قرار دارد.

* درباره افتخارات بیمه دی بگویید

کسب رتبه یک توانگری طی چهار سال متوالی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از جمله افتخارات این مجموعه است. مفتخر هستیم که بیمه دی جزء پنج شرکت اول و برتر بیمه ای در سطح کشور است. شرکت بیمه دی اخیرا افزایش سرمایه چشمگیری داشته که بسیار خوب است و سرمایه این شرکت با ۴۵ درصد افزایش، از پنج هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

میزان فروش بیمه نامه در شرکت بیمه دی در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال بوده است

میزان فروش بیمه نامه در شرکت بیمه دی در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال بوده که رقم قابل توجهی است. یکی افتخارات بیمه دی، کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در بین ۱۰۰ شرکت داخلی در سال های ۹۸ و ۹۹ و همچنین کسب جایگاه اول از منظر فروش و بهره وری کلی و کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات طی سال گذشته است.

* جامعه هدف خاصی هم دارید؟

خیر اما با توجه به وابستگی شرکت بیمه دی به نهاد بنیاد شهید یکی از قراردادهای مهم شرکت بیمه دی، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان بوده که جزو افتخارات این شرکت است.

۱۸۴ مرکز درمانی استان سمنان طرف قرار داد بیمه دی هستند

* درباره بیمه دی و استان سمنان توضیح دهید

قراداد بیمه دی با بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی است. در استان سمنان با بیش از ۱۸۴ مرکز درمانی از جمله ۵۱ داروخانه و ۱۲ بیمارستان قرارداد داریم همچنین ۱۰ نفر همکار در حوزه درمان در بیمه دی استان سمنان مشغول به خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند.

هر ماه به صورت میانگین بیش از ۲۴ میلیارد ریال به مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی در استان سمنان، پرداخت می شود. بیمه دی امروز در استان سمنان تبدیل به برند درمان شده است؛ به گونه ای که هر روز با درخواست انعقاد قرارداد درمان از سوی سازمان های مختلف مواجه هستیم.

بیمه دی دارای میز خدمت در همه شهرستان های استان سمنان است، پرداخت به مراکز درمانی تا پایان مهرماه انجام شده است و انتظار ما از مراکز طرف قرارداد، ارائه خدمات خوب به بیمه شدگان بیمه دی است.

طی ۱۰ ماهه امسال فقط در شعبه سمنان بیش از سه هزار و ۵۰۰ انواع بیمه نامه توسط بیمه دی صادر شده است همچنین بیش از ۳۵ شرکت بیمه ای در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد،حدود ۲۳ شرکت در سمنان، فعال است و ۲۰ درصد بازار بیمه درمان تکمیلی کشور در اختیار بیمه دی است.

در سال جاری پروژه دارو رسان جهت رفاه حال جانبازارن ۷۰ درصد در استان سمنان اجرا شد

بیمه دی در سطح کشور دارای ۴۸ شعبه و بیش از یک هزار و ۳۰۰ نماینده و کارگزار بوده و در بیشتر شهرستان ها نماینده دارد. در استان سمنان ، بیش از ۲۰ نماینده و پنج کارگزار شرکت بیمه دی فعالیت می کنند و شرکت بیمه دی دارای نمایندگی در بیشتر شهرستان های استان است.

همچنین در سامانه شکایات بیمه دی، پاسخگویی مشتریان در کمتر از ۴۸ ساعت به طور کامل انجام می‌شود و با تاکید بر رعایت اصل مشتری مداری در این شرکت بیمه‌ی دی موفق به دریافت تندیس ذرین رضایتمندی مشتریان از بیمه مرکزی شده است. مشتریان می‌توانند در روز های چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شماره گیری ۱۶۷۱ بامدیران و مسئولان بیمه دی که در همه شعب فعال هستند

* در خصوص پوشش ها و فعالیت های خاص خودتان هم بگویید

در سال جاری پروژه دارو رسان جهت رفاه حال جانبازارن ۷۰ درصد در استان سمنان اجرا شد. در نظر داریم در مرحله بعدی به صورت کشوری جمع آوری فاکتورهای درمانی را به صورت الکترونیک اجرا کنیم که در حال حاضر برای تعداد اندکی از بیمه گزاران در حال اجرا است.

امروز بیمه دی توانسته در سطح استان سمنان جایگاه خود را در بازار سخت رقابت حفظ کند البته معتقد هستیم که باید از ارزان فروش پرهیز کرد تا بتوان خدمات خوبی به مردم ارائه کرد. بیمه دی امروز در سطح استان موقعیت خوبی دارد و همچنین سعی کردیم با مراجع انتظامی، اجرایی و قضایی برای ارائه خدمات خوب به مردم تعامل داشته باشیم.

برنامه های هفته بیمه دی در سمنان حضور در مدرسه نیکان و برگزاری مسابقه نقاشی و انشا با موضوع بیمه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان استان، برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس شرکت بیمه دی با حضور مدیران استان، جمعی از نمایندگان و کارکنان بیمه دی و همچنین کاشت نهال و درختکاری از جمله برنامه های هفته گرامیداشت تاسیس شرکت بیمه دی در سمنان است که از اول هفته آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

کد خبر: ۲۷۴٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha