۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
۴۷ طرح به دبیرخانه رویداد ملی تا ثریا در استان کردستان ارسال شد
دبیر رویداد تا ثریا در استان کردستان:

۴۷ طرح به دبیرخانه رویداد ملی تا ثریا در استان کردستان ارسال شد

سنندج – عینی، مدیرعامل شرکت پیشگامان استان کردستان از ارسال ۴۷ طرح به دبیرخانه بیست و یکمین دوره رویداد ملی تا ثریا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد عینی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین های رویداد تا ثریا که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: رویداد ملی تا ثریا در استان کردستان با هدف کمک به تجاری سازی واحدهای فناور برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از برگزاری این رویداد در استان کردستان، افزود: ۴۷ طرح به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که ۳۳ طرح به تایید رسیده و طی زمان برگزاری این رویداد، ۱۲ طرح ارائه و داوری شدند.

عینی همچنین از احصاء ۳۱ نیاز در استان کردستان در این رویداد خبر داد و گفت: بیشتر طرح‌ها مربوط به شرکت شهرک ‌های صنعتی، آموزش و پرورش، راهداری و ورزش و جوانان بوده است.

وی همچنین میزان اشتغالزایی ۲۰ رویداد گذشته را ۴۵۲ نفر اعلام کرد و یادآور شد: در قالب این رویدادها ۲۰۵ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری صورت گرفته است و انتظار می رود که این برگزاری این رویداد تداوم داشته باشد.

حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه ‌ای مترقی داشته باشیم و چنان که رهبری تاکید کرده‌اند به مرجعیت علمی در دنیا برسیم، باید هم افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از همه منابع پیرامون بهره ببریم.

وی با تاکید بر ضرورت شناخت و استفاده درست از زمان، افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم دست نیاز به سوی دانشمندان، متخصصین و دانشگاه ‌ها دراز شده است و این نشان دهنده درایت این دولت است و باید از آن بهره برد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با شناخت نیازها و هم افزایی بیشتر، از مواهب این رویداد در استان و کشور بهره ببریم.

در ادامه این جلسه از ایده های برتر حاضر در این رویداد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: ۲۷۴٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha