۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
 منابع مالی بانک توسعه تعاون مازندران ۱۲ درصد رشد یافت
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران:

منابع مالی بانک توسعه تعاون مازندران ۱۲ درصد رشد یافت

ساری - مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران از رشد ۱۲ درصدی منابع این بانک خبر داد و گفت: منابع بانک به حدود سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رئوف احمدی ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی تعاون مازندران با اشاره به فعالیت ۲۲ شعبه بانک توسعه تعاون از رشد ۱۲ درصدی منابع این بانک در استان خبر داد و گفت: منابع مالی بانک به سه هزار و ۵۸۹ میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.

وی رقم تسهیلات پرداختی را ۳۷۴ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: در حوزه اشتغال روستایی تاکنون ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده ایم.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران با اظهار اینکه سهمیه بانک توسعه تعاون در حوزه اشتغال روستایی ۸۷ میلیارد تومان بوده است، افزود: تاکنون  ۴۴ درصد اشتغال روستایی و فراگیر محقق شده است.

احمدی میزان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را ۳۲۳ فقره به میزان ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: همچنین در سیل هفت میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات به ۸۷۳ نفر پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران، میزان تسهیلات پرداخت در بخش رونق تولید توسط بانک را ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شش فقره تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شد و در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و میراث فرهنگی نیز تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر: ۲٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha