۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
تقویت ظرفیت های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی خبر داد

تقویت ظرفیت های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری

تبریز- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تقویت ظرفیت های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

احمد حمزه زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار توسعه گردشگری مجازی استان را از مهم ترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی طی سال جاری، عنوان کرد و افزود: شرایط فعلی کشور و استان پیامی قابل تامل برای ما در راستای لزوم تقویت گردشگری و مجازی و بهره‌مندی از ظرفیت های آن داشت، لذا در این راستا اداره کل میراث فرهنگی استان طی سال جاری بر تقویت ظرفیت های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در این حوزه متمرکز خواهد بود، چراکه صنعت گردشگری جهانی امروز، صنعتی همه جانبه و گسترده است.

وی سپس افزود: آذربایجان شرقی دارای بیش از چهار هزار آثار تاریخی و فرهنگی است که از این میان دو هزار اثر در فهرست آثار ملی و دو اثر در فهرست آثار جهانی ثبت شده و همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری است.

حمزه زاده همچنین ایجاد بزرگترین بازار صنایع دستی در منطقه قزلجه میدان، ایجاد بازارچه های صنایع دستی در شهرستان های اهر، مراغه، اسکو، کلیبر و بخش خسروشاه را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای حمایت از صنایع دستی استان عنوان کرد.

کد خبر: ۲۷٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha