۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
بهترین گوشی‌های بازار ایران تا ۲۰ میلیون تومان (سامسونگ و شیائومی)

بهترین گوشی‌های بازار ایران تا ۲۰ میلیون تومان (سامسونگ و شیائومی)

امروزه انتخاب‌های زیادی برای خرید گوشی همراه رو به روی شما قرار دارد. به دلیل زیاد بودن این انتخاب‌ها، شما کمی دچار گمراهی می‌شوید تا بتوانید گوشی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به گزارش بازار، امروزه انتخاب‌های زیادی برای خرید گوشی همراه رو به روی شما قرار دارد. به دلیل زیاد بودن این انتخاب‌ها، شما کمی دچار گمراهی می‌شوید تا بتوانید گوشی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما قصد داریم در این مقاله بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا ۲۰ میلیون تومان را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید از بین گوشی‌های موجود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای خرید و انتخاب گوشی و آگاهی از آخرین قیمت گوشی می‌توانید به فروشگاه آنلاین پُلوار مراجعه نمایید. شما در این وب‌سایت می‌توانید گوشی مورد نظرتان را با قیمتی مناسب و همچنین با گارانتی معتبر ۱۸ ماهه پارسیان همراه خریداری کنید و از خریدتان اطمینان کافی داشته باشید. پُلوار یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در سطح کشور است که توانسته‌ ای‌نماد ۵ ستاره را نیز کسب کند.

بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

در بازار فعلی، در بین گوشی‌های سامسونگ سه انتخاب می‌توانیم داشته باشیم. گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران طرفداران زیادی دارند و جزء پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آیند. در ادامه به بررسی سه تا از گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار ایران تا ۲۰ میلیون تومان اشاره خواهیم کرد.

۱. گلکسی S۲۱ FE سامسونگ

گوشی گلکسی S۲۱ FE سامسونگ از تراشه قدرتمند Exynos ۲۱۰۰ بهره‌مند شده است. نمایشگر این گوشی ۶.۴ اینچی از نوع Dynamic AMOLED ۲X است که توسط شیشه محافظ Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌گردد. پکیج نمایشگر این گوشی، کیفیت بسیار خوبی دارد و قطعاً شما را راضی خواهد کرد. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت دارد که از شارژ شدن با توان ۲۵ ولت نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S۲۱ FE از دوربین سه‌گانه با پیکربندی لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی ساخته شده است. دوربین این گوشی قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین باید به این نکته نیز توجه کرد که این گوشی دارای گواهی IP ۶۸ است و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت دارد.

۲. گلکسی A۵۴ سامسونگ

گوشی گلکسی A۵۴ سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین میان رده‌های بازار در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌رود. این گوشی به لطف کانفیگ بالایی که دارد، با استقبال خوبی رو به رو شد. قلب تپنده این گوشی توسط تراشه Exynos ۱۳۸۰ تشکیل شده است. نیروی مورد نیازش را نیز از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که بیشتر از یک روز را به شما جواب می‌دهد.

دوربین گوشی گلکسی A۵۴ به لطف تراشه قدرتمندی که دارد، عکس‌ها را با کیفیت بالایی پردازش می‌کند. این گوشی از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی آن نیز رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی دارد. این گوشی نیز دارای گواهی IP ۶۷ است و مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب دارد.

گلکسی A۵۴

۳. گلکسی A۳۴ سامسونگ

گوشی گلکسی A۳۴ سامسونگ به نوعی برادر کوچکتر گوشی گلکسی A۵۴ به حساب می‌آید. در این گوشی از تراشه Dimensity ۱۰۸۰ استفاده شده که عملکردی فراتر از انتظار را به ثبت رسانده است. باتری این گوشی نیز ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ شدن با حداکثر توان ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین این گوشی از یک لنز عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین گوشی گلکسی A۳۴ دارای گواهی IP ۶۷ است.

گلکسی A۳۴

بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

در انتخاب گوشی شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان در بازار ایران، انتخاب‌های بیشتری دارید. ولی ما تصمیم گرفتیم تا سه تا از بهترین گوشی‌های این بازه قیمتی را برای شما تشریح کنیم. در ادامه می‌توانید مشخصات مربوط به این گوشی‌ها را مشاهده نمایید.

۱. نوت ۱۲ پرو پلاس

گوشی نوت ۱۲ پرو پلاس نیز در بازار ایران فروش خوبی را تجربه کرد. این گوشی را تا حدودی می‌توان رقیب اصلی گوشی گلکسی A۵۴ سامسونگ معرفی نمود. قلب تپنده این گوشی را تراشه Dimensity ۱۰۸۰ تشکیل می‌دهد. نیروی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌گردد که این باتری از حداکثر توان شارژ شدن ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. این یعنی گوشی نوت ۱۲ پرو پلاس فقط ۱۹ دقیقه زمان می‌خواهد تا به طور کامل شارژ شود.

این گوشی از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل دهنده پکیج دوربین این گوشی هستند. همچنین این گوشی از قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

نوت ۱۲ پرو پلاس

۲. پوکو X۶ پرو

گوشی پوکو X۶ پرو به عنوان قدرتمندترین گوشی میان رده در بازار شناخته می‌شود. این گوشی عملیات پردازشی را به وسیله تراشه Dimensity ۸۳۰۰ Ultra انجام می‌دهد. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد که از شارژ شدن با حداکثر سرعت ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. این باتری حدوداً ۴۰ دقیقه طول می‌کشد تا به طور کامل شارژ شود.

دوربین گوشی پوکو X۶ پرو توسط لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین از فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۴K با نرخ ۳۰ یا ۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

پوکو X۶ پرو

۳. نوت ۱۳ پرو ۵G

گوشی نوت ۱۳ پرو ۵G نیز یکی از جدیدترین میان رده‌های موجود در بازار ایران است. تراشه به کار رفته در این گوشی Snapdragon ۷s Gen ۲ است که به راحتی از پس کارهای سنگین بر می‌آید. باتری این گوشی ظرفیتی ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از آن به عنوان یک باتری غول پیکر یاد می‌شود. این باتری غول پیکر از حداکثر سرعت شارژ شدن ۶۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

در بخش عملکرد دوربین نیز شیائومی سعی کرده تا مشتریان را راضی نگه دارد. ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G از دوربین سه‌گانه با پیکربندی لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین این گوشی به لطف پردازنده‌ای که دارد، عکس‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات بالا را به ثبت می‌رساند.

نوت ۱۳ پرو ۵G

حالا شما مسیر راحت‌تری را برای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان در بازار فعلی ایران در پیش دارید و با چشمانی باز می‌توانید خرید کنید. ناگفته نماند که تا حدود قیمتی ۲۰ میلیون تومان، هیچکدام از گوشی‌های اپل پیشنهاد نمی‌گردد و خرید گوشی‌های اندرویدی در این بازه قیمتی انتخاب عاقلانه‌تری خواهند بود. قبل از خرید حتماً به این نکته نیز توجه کنید که خواسته شما از یک گوشی چیست. در بین گوشی‌های نام برده شده انتخاب شما کدام گوشی است؟

کد خبر: ۲۷۴٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha