۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
۲ هزار پرونده تسهیلات کرونا در ایلام تکمیل شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:

۲ هزار پرونده تسهیلات کرونا در ایلام تکمیل شد

ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از تشکیل دو هزار و ۳۱ پرونده تسهیلات کرونا در استان برای صنوف حوزه های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، شکرالله شیرخانی ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری ایلام از تشکیل دو هزار و ۳۱ پرونده تسهیلات کرونا در استان برای صنوف حوزه های مختلف خبر داد و گفت: از این تعداد پرونده دو هزار و ۱۹ پرونده تعیین تکلیف شده و در دست بررسی در سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات است.

وی افزود: با توجه به اینکه مبلغ تسهیلات ۲۱۶ میلیارد تومان برای ۱۴ رسته در استان تعیین شده، اکنون دغدغه عملکرد در سامانه نسبت به تعهد پایین است نیازمند آسیب شناسی در دستگاه های اجرایی هستیم تا در بحث اطلاع رسانی پای کار باشند.

شیرخانی اضافه کرد: مدیران و کارشناسان دستگاه ها باید پای کار بیایند و اهتمام ویژه ای برای اطلاع رسانی و جذب تسهیلات انجام دهند.

وی  گفت: اکنون هشت هزار و ۹۶ نفر در لیست بیمه شده ها قرار دارند که بلافاصله پرونده آنها برای پرداخت تسهیلات به بانک ها اعلام شده است.

وی افزود: بیشترین تعداد معرفی شده ها مربوط به رانندگان حمل و نقل درون شهری است که باید حمل و نقل پایانه ها و تاکسیرانی شهرداری پای کار بیایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از دستگاه های اجرایی خواست که نسبت به اطلاع رسانی به افراد واجد شرایط اقدام کنند.

کد خبر: ۲۷٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha