۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مرکز نوآوری تخصصی هاب صادراتی و کشاورزی شمالغرب از حمایت‌های پارک علم و فناوری بهره مند می شود
مدیرعامل پایانه صادراتی استان زنجان:

مرکز نوآوری تخصصی هاب صادراتی و کشاورزی شمالغرب از حمایت‌های پارک علم و فناوری بهره مند می شود

زنجان- مدیرعامل پایانه صادراتی استان زنجان،گفت: اولین مرکز نوآوری تخصصی هاب صادراتی و کشاورزی شمالغرب از حمایت‌های پارک علم و فناوری استان زنجان در پایانه صادراتی بهره‌مند می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار،عبداله اسماعیلیان ظهر شنبه در حاشیه افتتاح خانه شرکت های فناور کشاورزی در پایانه صادراتی استان زنجان که با حضور معاون علمی رئیس جمهور برگزار شد، گفت: اولین مرکز نوآوری تخصصی هاب صادراتی و کشاورزی شمالغرب، فعال در حوزه صادرات محصولات کشاورزی بر فرآیند فیزیولوژی و فناوری پس از برداشت محصولات از نحوه برداشت تا انبارمانی، بسته بندی و صادرات، بازاررسانی متمرکز بوده که در این مجموعه راه اندازی شده است.

مدیرعامل پایانه صادراتی استان زنجان،گفت: این مرکز موجب توسعه فعالیت‌های اقتصادی در بخش کشاورزی شده و با حمایت و پشتیبانی جوانان و متخصصین بخش کشاورزی، باعث آشتی بخش علمی و فناوری با حوزه کشاورزی می‌شود.

اسماعیلیان تاکید کرد: این مرکز می‌تواند با حضور خود در عرصه مهم زنجیره غذایی، نقش بسزایی داشته باشد.

وی به برگزاری رویدادهای فناورانه اشاره کرد و بیان داشت: در این مرکز نوآوری هدف از برگزاری رویدادها، کمک به استارت آپ‌ها با تمام امکانات به صورت فیزیکی و عملی می‌باشد؛ چرا که تیم‌ها با برگزاری رویدادهای عملی، رشد کرده و به شرکت‌های دانش بنیان تبدیل شوند.

کد خبر: ۲۷۳٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha