۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
تحلیل هفتگی بازار فارکس
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

تحلیل هفتگی بازار فارکس

قیراطی کارشناس بازارهای مالی گفت: اندیکاتور Stochastic RSI و مکدی در (USDX) گویای اصلاح هستند ضمن اینکه حمایت های شاخص دلار ۱۰۳.۸۳ و ۱۰۳.۲۲ است.

سمیه شوریابی؛ بازار: امیدرضا قیراطی کارشناس و مدرس بازارهای مالی در بررسی و تحلیل هفتگی بازار فارکس اظهار داشت: در تحلیل انس طلا (XAUUSD) باید گفت که در حال حاضر گارد صعودی گرفته و محدوده ۱۹۹۲ دلار را زده و به سمت بالا آمده است ضمن اینکه طبق اندیکاتور ایچیموکو تا محدوده ۲۰۲۰ دلار می تواند حرکت داشته باشد و بعید است مقاومت ۲۰۳۴ دلار را بشکند، اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic) و نیز RSI و همچنین مکدی (MACD) حرکت به سمت بالا را تأیید می‌کنند.

تحلیل هفتگی بازار فارکس

قیراطی در تحلیل نفت همچنین افزود: نفت، ابرکومو را شکسته و الگوی کف دوقلو همچنان وجود دارد، طبق اندیکاتور Stochastic RSI می‌تواند محدوده ۷۹.۲۳ را بشکند و به سمت بالا حرکت نماید کما اینکه اندیکاتور RSI و مکدی نیز گویای صعودی بودن نفت هستند ضمن اینکه نفت مقاومت های ۷۹.۲۰ و ۸۱.۸۲ را پیش روی دارد.

تحلیل هفتگی بازار فارکس

این کارشناس بازارهای مالی در تحلیل یورو دلار (EURUSD) بیان داشت: یورو دلار به سطح حمایتی ۱.۰۷۳۳ واکنش نشان داده و به سمت بالا در حرکت است اندیکاتور Stochastic RSI نیز به سمت بالا و صعودی است.

تحلیل هفتگی بازار فارکس

قیراطی در نهایت با بررسی شاخص دلار گفت: در (USDX) شاهد روند نزولی هستیم، اندیکاتور Stochastic RSI و مکدی نیز گویای اصلاح هستند، گفتنی است حمایت های شاخص دلار ۱۰۳.۸۳ و ۱۰۳.۲۲ است.

تحلیل هفتگی بازار فارکس

تحلیل هفتگی بازار فارکس

کد خبر: ۲۷۳٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha