۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
مدیریت شهری گرگان در جذب سرمایه گذار موفق نبوده است
رئیس شورای شهر گرگان:

مدیریت شهری گرگان در جذب سرمایه گذار موفق نبوده است

گرگان- مهری، رئیس شورای شهر گرگان با بیان اینکه مدیریت شهری گرگان تا کنون در جذب سرمایه گذار موفق نبوده، گفت: برای حضور سرمایه گذار در گلستان و شهر گرگان باید اقدامات جدی و تاثیر گذاری انجام دهیم.

عیسی مهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با برگزاری نشست و همایش های تخصصی در حوزه سرمایه گذاری می توان به یک گفتمان علمی و تخصصی در این بخش برای توسعه شهری رسید.

رئیس شورای شهر گرگان با بیان اینکه گلستان حدود ۲۵ سال است که از مازندران تفکیک شده، افزود: با گذشت این سال ها همچنان این استان در جذب سرمایه گذار مشکل دارد.

وی ادامه داد: برای جذب و پایداری حضور سرمایه گذار در استان گلستان و شهر گرگان باید اقدامات جدی و تاثیر گذاری انجام دهیم.

مهری با اشاره به قدرت جذب سرمایه گذار توسط استان یزد، بیان کرد: هم وطنان ما در استان یزد از شن زارها به درآمد دلاری رسیده اند اما گلستان با وجود ظرفیت های بسیار نتوانسته به اقتصاد مطلوب دست یابد.

رئیس شورای شهر گرگان یادآور شد: رتبه گلستان و گرگان در مقایسه با سایر شهرها و استان ها در تعداد پروژه های سرمایه گذاری اجرا شده چند است؟

به گفته رئیس شورای شهر گرگان باید از ظرفیت های بالقوه گلستان برای کسب درآمد و افزایش سرانه اقتصادی در راستای جذب سرمایه گذار، بهره برد تا بتوان به درآمد دلاری رسید.

مهری با بیان اینکه مدیران دولتی درگیر عدد و رقم هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید روند بروکراسی اداری را کوتاه و زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاری فراهم کنند.

وی افزود: در حال حاضر در تامین حداقل زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار مشکل داریم.

مهری عنوان کرد: زمان سرمایه گذاری بسیار مهم است زیرا سبب ایجاد اطمینان ‌ و اعتماد در سرمایه گذاری می شود.

رئیس شورای شهر گرگان اضافه کرد: باید مدیریت واحد سرمایه گذاری داشته باشیم که پیگیری این موضوع به صورت جدی به یک گفتمان مشترک نیاز دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان تا کنون در جذب سرمایه گذار موفق نبوده است اما آمادگی کامل برای حمایت از این موضوع را دارد.

کد خبر: ۲۷۳٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha