۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
راهنمای خرید UPS کامپیوتر

راهنمای خرید UPS کامپیوتر

یکی از پر استفاده‌ترین تجهیزات روزمره کامپیوتر است که کاربرد آن برای بسیاری از مشاغل ضرورت دارد.

UPS برای سیستم کامپیوتر

یکی از پر استفاده‌ترین تجهیزات روزمره کامپیوتر است که کاربرد آن برای بسیاری از مشاغل ضرورت دارد. این سیستم باید به اندازه کافی مجهز بوده و تحت مراقبت قرار بگیرد تا امکان استفاده از آن در هر شرایطی فراهم باشد. یکی از مهمترین تجهیزات لازم برای حفاظت از کامپیوتر ups است. در این مطلب به این پرسش پاسخ خواهیم داد که یو پی اس کامپیوتر چیست. سپس مهمترین دلایل خرید UPS برای سیستم کامپیوتر و ویژگی‌ های آن را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

یو پی اس کامپیوتر چیست؟

یو پی اس به همان منبع تغذیه اضطراری و بدون وقفه گفته می‌شود که می‌توانید از آن به عنوان یک منبع قدرتمند به منظور پشتیبانی و مراقبت از تجهیزات برقی از قبیل کامپیوتر استفاده کنید.

یو پی اس UPS کامپیوتر در حال حاضر در انواع مختلف آنلاین، آفلاین و لاین اینتراکتیو، ماژولار طراحی و تولید شده است. هر کدام از این ابزار از ویژگی‌ های مخصوص به خود برخوردارند و موارد کاربرد خاصی هم دارند.

راهنمای خرید UPS کامپیوتر

دلایل خرید UPS یا برق اضطراری کامپیوتر

این احتمال وجود دارد که شما در حال کار کردن با کامپیوتر خود باشید و به صورت ناگهانی برق قطع شود. ممکن است اطلاعات مهمی در کامپیوتر خود داشته و فراموش کرده باشید آن‌ها را پیش از قطعی برق ذخیره سازید. در چنین شرایطی تمامی اطلاعات شما از دست خواهد رفت.

از سوی دیگر قطعی ناگهانی برق به دستگاه کامپیوتر و قطعات به کار رفته در ساختار آن آسیب وارد کرده و عمر آن‌ها را کاهش می‌دهد. در حالی که اگر کامپیوتر خود را به یک ups با کیفیت تجهیز کرده باشید نگرانی بابت هیچ کدام از حوادث ذکر شده نخواهید داشت.

این سیستم قادر است تحت هر شرایطی میزان برق مورد نیاز برای دستگاه شما را فراهم سازد. پس می‌توانید حتی با قطع شدن برق هم به فعالیت خود ادامه دهید. در این صورت زمان کافی برای ذخیره سازی اطلاعات مهم و کاربردی خود را نیز خواهید داشت.

این ابزار کمک می‌کند تا نوسانات ولتاژ برق شهری نیز کامپیوتر شما را با آسیب وارد مواجه نسازد. پس خرید UPS برای سیستم کامپیوتر ضرورت دارد.

راهنمای خرید UPS کامپیوتر

ویژگی‌ های ups کامپیوتر

پیش از خرید UPS برای سیستم کامپیوتری خود بهتر است با ویژگی‌ ها و مشخصات فنی این تجهیزات آشنا شوید. همان‌طور که می‌دانید ups در واقع یک نوع سیستم قدرت پیوسته است که می‌توانید از ظرفیت برق ذخیره شده توسط آن در مدت زمان‌های کوتاه استفاده کنید. با این حال این تجهیزات برای آغاز به کار مجدد سیستم و یا پیشگیری از خاموش شدن ناگهانی، محصولاتی بسیار مناسب هستند.

هدف اصلی و اولیه از طراحی و تولید و خرید UPS برای سیستم کامپیوتر، ذخیره سازی انرژی الکتریکی و تامین آن در مواقع لازم است. یو پی اس‌ها با باتری به منبع برق ورودی متصل شده و انرژی مورد نیاز را جذب می‌نمایند. سپس بار دریافت شده را برای انتقال به خروجی آماده و اصلاح می‌کنند.

مصرف برق این ابزار بر حسب ولت آمپر اندازه‌گیری شده که به آن KVA نیز می‌گویند. این تجهیزات ابعاد و اندازه‌های مختلفی هم دارند که تعیین کننده مدت زمان لازم برای ذخیره سازی برق توسط آن‌ها است.

شما بر اساس نوع سیستم ها و مدت زمانی که بخواهید در زمان قطعی برق ، برق مورد نیاز سیستم کامپیوتری خود را تامین نمایید می توانید دستگاه یو پی اس خود را خریداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی خرید UPS کامپیوتر می توانید با شماره تماس ۸۸۴۴۷۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی فروش انواع دستگاه های برق اضطراری و UPS برند های ایرانی و خارجی در ایران است.

کد خبر: ۲۷۳٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha