۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
نرخ نهاده های دام و طیور اعلام شد
در روزهای پایانی سال؛

نرخ نهاده های دام و طیور اعلام شد

تهران- نرخ نهاده ها در روزهای پایانی سال اعلام شد که به نظر می رسد با کاهش همراه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت نهاده ها، انواع جوجه ها و پرندگان گوشتی و تخم گذار اعلام شد، بر این اساس قیمت پودر چربی به طور میانگین در حدود ۵۵ هزار و ۲۵۰ تومان، کنجاله کلزا ۲۱ هزار و ۳۵۵ تومان، باکاس سه هزار و ۷۵۰ تومان و ذرت صد هزار و صد تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین کربنات کلسیم با نرخ چهار هزار و ۷۰۰ تومان و لیزین یک صد و ۱۴ هزار تومان، ترئونین یکصد و ۱۷ هزار تومان و جو نیز با قیمت ده هزار و ۷۵۰ تومان به فروش می رسد. در ادامه قیمت کنجاله آفتابگردان ۵۷ هزار و ۲۵۰ تومان، فسفات ۴۰ هزار تومان، گندم یکصد و ۵۹ هزار تومان و کنجاله سویا ۲۰۱ هزار و ۱۵۰ تومان در بازار مشاهده شد.

قیمت پولت یکصد و ۲۶ هزار تومان، کنجاله پنبه هزار تومان، جوش شیرین ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان، متیونین ۱۶۸ هزار تومان، یونجه ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان، مولین ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان و سبوس نیز چهار هزار و ۷۰۰ تومان در بازار مشاهده می شود.

قیمت کنستانتره شیری هفت هزار و پانصد تومان، کنستانتره پرواری ۱۱ هزار و صد تومان، کنستانتره سوپر پرواری هفت هزار و ۷۰۰ تومان، تفاله خشک چغندر قند دو هزار و ۸۰۰ تومان و ویناس ۷۰۰ تومان، ملاس دو هزار و ۷۱۰ تومان، خوراک طیور هشت هزار و ۱۵۰ تومان و پیشدان نیز دو هزار و ۶۸۰ تومان اعلام شد.

در ادامه اعلام نرخ های نهاده های دامی نیز قیمت میان دان دو هزار و ۴۹۰ تومان، پایاندان دو هزار و ۳۵۰ تومان، سویا بلیت دامی یک هزار و ۷۲۰ تومان قیمت گذاری شد. جوجه یکروزه بوقلمون ۱۱۵ هزار تومان، گوشت مرغ مادر ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان، مرغ زنده ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان، دام کشتار ۴۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان، بوقلمون کشتار ۱۲۲ هزار تومان قیمت گذاری شد.

همچنین تخم مرغ ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت منجمد ۳۲۰ هزار تومان، دام زنده ۲۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان، بوقلمون زنده یک صد هزار تومان به فروش می رسد. نرخ جوجه یکروزه تخم گذار ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان، مرغ کشتار ۸۱ هزار و ۵۰۰ تومان، جوجه یکروزه گوشتی ۱۸ هزار تومان است.

کد خبر: ۲۷۳٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha