۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
بانک‌های عامل همراهی خوبی با فعالان اقتصادی در اردبیل داشته باشند| افتتاح ۲۰۳ طرح اشتغالزا
معاون استاندار اردبیل:

بانک‌های عامل همراهی خوبی با فعالان اقتصادی در اردبیل داشته باشند| افتتاح ۲۰۳ طرح اشتغالزا

اردبیل- عبداللهی، معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: سعی ما بر این است تا شرایطی را مهیا کنیم بانک‌های عامل همراهی خوبی با فعالان اقتصادی انجام دهند.

یاسر عبداللهی در حاشیه مراسم افتتاح ۲۰۳ طرح اشتغالزای خرد در اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: رویکرد دولت حمایت از کارآفرینان در حوزه اشتغال خرد، محلی و کوچک است تا ایجاد درآمد مناسب و ارتقای معیشت خانوارها را شاهد باشیم.

۳۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده و در این جلسات سعی بر این بوده تا موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برطرف شود.

پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی از طرح‌های اشتغالزای کوچک

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید و دیگر مجموعه‌های حمایتی در استان اردبیل از طرح‌های اشتغالزای کوچک خبر داد و تصریح کرد: نمونه این طرح‌ها تولید البسه و همچنین پوشاک در شهرستان نیر است که امروز شاهد بهره‌برداری از این مجموعه تولیدی هستیم.

وی گفت: با تاکید استاندار اردبیل ۳۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده و در این جلسات سعی بر این بوده تا موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برطرف شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: این جلسات ۶۰۰ مصوبه به همراه داشته که عمده این مصوبات اجرایی و عملیاتی شده و در کنار آن تلاش بر این است تا با همکاری بانک‌های عامل روند پرداخت تسهیلات در ماه‌های پایانی سال سرعت بیشتری بگیرد.

عبداللهی از برگزاری جلسات منظم کمیته حمایت قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جلسات نیز با حضور مسئولان قضایی استان تلاش بر رفع موانع قضایی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است تا حمایت همه‌جانبه از رونق تولید در استان اردبیل انجام شود.

در نشستی که با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور انجام شد، دستور لازم برای اخذ تسهیلات برای واحدهای تولیدی استان به انجام رسیده و قرار شد با حمایت سرپرست سازمان خصوصی‌سازی کشور موانع پیش روی برخی از واحدهای آماده واگذاری به بخش خصوصی نیز رفع و امکان تسهیل‌گری در این حوزه مهیا شود.

موانع پیش روی واحدهای آماده واگذاری به بخش خصوصی رفع می شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی نیز فرصت و بستری را فراهم کرده تا قوانین مخل تولید رفع و زمینه تسهیل‌گری بیشتر در حوزه اشتغال به وجود آید.

عبداللهی بیان کرد: سعی ما بر این است تا شرایطی را مهیا کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند با دغدغه‌ای کمتر در استان سرمایه‌گذاری خود را انجام داده و در کنار آن بانک‌های عامل نیز همراهی خوبی را از فعالان اقتصادی انجام دهند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل به پیگیری‌های هفتگی استاندار اردبیل در پایتخت برای رفع مسائل، مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان به ویژه در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: در نشستی که با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور انجام شد، دستور لازم برای اخذ تسهیلات برای واحدهای تولیدی استان به انجام رسیده و قرار شد با حمایت سرپرست سازمان خصوصی‌سازی کشور موانع پیش روی برخی از واحدهای آماده واگذاری به بخش خصوصی نیز رفع و امکان تسهیل‌گری در این حوزه مهیا شود.

کد خبر: ۲۷۳٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha