۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
«نفت سپاهان» با تمام ظرفیت مشغول فعالیت است| حرکت در مسیر ارزآوری و صادرات در سال «مهار تورم»
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان خبر داد؛

«نفت سپاهان» با تمام ظرفیت مشغول فعالیت است| حرکت در مسیر ارزآوری و صادرات در سال «مهار تورم»

اصفهان- دهقان؛ مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: امروز با وجود جنگ اقتصادی، در این شرکت در راستای رشد تولید، با تمام ظرفیت مشغول فعالیت هستیم و در زمینه مهار تورم ارزآوری خوبی به کمک توسعه صادرات داشتیم.

به گزارش خبرنگار بازار، فرهاد امین دهقان در آئین بهره برداری از انبارهای شهید سید رضی موسوی با بیان اظهار کرد: دشمنان نظام در طول ۴۰ سال گذشته از هر نوع تلاش در جبهه‌های نظامی، فرهنگی و سیاسی برای رسیدن به اهداف شوم خود کمک گرفتند اما به نتیجه نرسیدند و امروز جنگ اقتصادی را علیه ایران اسلامی به راه انداخته اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» توسط رهبر معظم انقلاب افزود: نام گذاری سال های اخیر که همگی مرتبط با اقتصاد بوده است، نقشه راه همه نهادهای کشور از جمله واحدهای صنعتی بوده است.

نفت سپاهان با تمام ظرفیت مشغول فعالیت است

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان تاکید کرد: گرچه امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم اما با تلاش روزافزون مدیران و کارکنان شرکت، در بخش رشد تولید به عنوان بخش اول شعار سال، با تمام ظرفیت اسمی خود در حال فعالیت هستیم و در زمینه مهار تورم نیز با عنایت به صادرات محور بودن شرکت، ارزآوری خوبی داشته ایم و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از انبارهای مجموعه انبارهای ملزومات بسته‌بندی و مواد اولیه شرکت نفت سپاهان در راستای افزایش فعالیت های شرکت برای ارزآوری به کمک صادرات است، افزود: پس از هماهنگی، این مجموعه انبارها با نام با نام سردار «شهید سید رضی موسوی» مزین شده است که از از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود و در این راستا با بنیاد شهید و امور ایثارگران هماهنگی های لازم نیز انجام شد.

در ادامه این مراسم سیدمحمدرضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر، اظهار کرد: کشور ما رتبه هشتم هوا و فضا در جهان را دارد و جزو چهار کشور برتر در تولید علم، سلول‌های بنیادی و سومین کشور در حوزه نانو تکنولوژی است.

وی افزود: پیشرفت‌های امروز ایران در عرصه ‌های مختلف هوا فضا، سلول ‌های بنیادی، نانوتکنولوژی و صنعت نشان از روحیه خودباوری ملت ایران است و در این میان مجموعه های پالایشگاهی در کشور مانند نفت سپاهان، پالایشگاه اصفهان، نفت جی نیز نماد خودباوری مردم و جوانان غیور و پرتلاش ایران است.

کارگران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران صنعتی سرداران حوزه جنگ اقتصادی هستند

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور کارگران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران صنعتی بعنوان سرداران حوزه جنگ اقتصادی محسوب می شوند، گفت: دشمن سرمایه‌گذاری زیادی برای مقابله با پیشرفت ایران در حوزه اقتصادی و صنعتی انجام داده است اما با تلاش کارگران، کارشناسان ایران دشمنان ما همواره در کارشکنی های خود در این حوزه ناموفق مانده بوده اند.

فرماندار شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری دشمنان برای حوزه اقتصادی و کارشکنی در زمینه پیشرفت ایران در این مسیر جدی است و فرماندهان اقتصادی باید تلاش کنند تا این برهه را به خوبی پشت سر بگذارنند، ابراز کرد: شب گذشته، کارشکنی دشمنان در شب گذشته در زمینه انفجار در خطوط لوله گاز در سه استان ناکام ماند.

وی گفت: با هماهنگی در پالایشگاه، نیروگاه و صنعت استان مردم مورد اذیت قرار نگرفتند، گفت: گرچه کاهش ۵۰ درصدی گازرسانی به اصفهان را داشتیم اما مردم احساس کمبود گاز نداشتند.

پیشرفت صنایع بدون الگو و خودکفا محور بود

در این مراسم حجت‌الاسلام باقریان امام جمعه شاهین شهر نیز با اشاره به اینکه شرکت نفت سپاهان با وجود همه سختی‌ها، بمباران‌ها و فشارها موفق عمل کرده است، بیان داشت: ما در زمینه توسعه صنایع، دانشگاه‌ها و غیره الگویی نداشتیم و با خود کفایی به اینجا رسیدیم.

وی گفت» حفظ صنعت به ویژه «نفت» به همت مردم ایران پس از انقلاب بسیار خوب بوده و امروز به موفقیت و رونق رسیده است.

کد خبر: ۲۷۳٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha