۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
۷ مدل پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما

۷ مدل پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما

مدل های پرفروش و اقتصادی لباسشویی پاکشوما را برای شما لیست کرده ایم. پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما کدامند؟

به گزارش بازار، پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما می توانند انتخاب کسانی باشند که وسواس زیادی در رابطه با انتخاب ماشین لباسشویی دارند.

محصولات این برند همگی در کنار کیفیت, از طراحی شیک و مدرنی نیز بهره مند هستند.

این شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در عرصه تولید لوازم خانگی پاسخ گوی تمام نیازهایی است که کاربران از یک ماشین لباسشویی انتظار دارند.

در این نوشته ۶ مدل پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما را به شما معرفی می کنیم.

پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما

استقبال مشتریان از یک کالا باعث می شود تا آن محصول در رده ی پرفروش ترین ها قرار بگیرد. در ادامه بهترین لباسشویی های پاکشوما را به شما معرفی خواهیم کرد و بررسی می کنیم که چرا و به چه دلیل این محصولات به لیست پرفروش ترین ها راه یافتند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-۸۵۴۰۲ ظرفیت ۸ کیلوگرم

پاکشوما یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندها در زمینه ی تولید ماشین لباسشویی است. این برند در گذشته محصولاتش را با امکانات و قابلیت های محدودی ارائه می کرد. اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی ماشین های لباسشویی این برند با امکانات بسیار گسترده تری در دسترس هستند. وجود این امکانات به ما کمک می کنند تا بتوانیم ماشین لباسشویی مورد نظر خودمان را متناسب با سلیقه و هدف انتخاب نماییم.

به عنوان مثال ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-۸۵۴۰۲ با ظرفیت ۸ کیلوگرم یکی از با کیفیت ترین و البته بهترین ماشین های لباسشویی است که از امکانات و قابلیت های متنوعی نیز برخوردار است. این وسیله با برخورداری از یک درب در قسمت جلو هم فضای وسیع تری را در اختیار قرار می دهد و هم این قابلیت باعث می شود تا دسترسی به لباس ها در حین شستشو آسان تر شود.

همچنین وجود LED در قسمت جلو ماشین لباسشویی باعث می شود تا دسترسی به تنظیمات از همیشه آسان تر شود. این نمایشگر اطللاعات مفیدی در رابطه با درجه حرارت آب, مدت زمان باقی مانده تا پایان شستشو, حالت شستشو و... را به ما ارائه می کند. لازم به ذکر است که سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی ۱۴۰۰ دور در دقیقه می باشد و ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی نیز ۸ کیلوگرم است.

در سمت راست پنل این ماشین لباسشویی محل ریختن پودر و مواد شوینده تعبیه شده است. کاربر با کشیدن به سمت خارج می تواند این محل را باز کند. گفتنی است که در قسمت پایین این ماشین نیز فیلتر خروجی آب قرار دارد.

در ادامه ویژگی های کلیدی این محصول را فهرست وار عنوان خواهیم کرد:

  • ظرفیت این ماشین ۸ کیلوگرم است و می تواند نیازهای یک خانواده پر جمعیت را به راحتی برآورده سازد.

  • این ماشین لباسشویی به صفحه نمایشگر LED مجهز است.

  • سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی ۱۴۰۰ دور در دقیقه ست.

  • مصرف انرژی این ماشین لباسشویی کم است.

ماشین لباسشویی PAKSHOMA مدل TFB – ۹۶۴۰۷ WT ظرفیت ۹ کیلوگرم

برند پاکشوما در سال های گذشته لوازم خانگی بسیار با کیفیت و مرغوبی را تولید و روانه بازار کرده. به همین خاطر اکثر مدل های تولید شده توسط این برند در دسته ی پرفروش ترین ها قرار می گیرند.

مدل TFB – ۹۶۴۰۷ WT با ظرفیت ۹ کیلوگرم یکی از پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما است. ظرفیت دیگ این محصول ۹ کیلوگرم است و با این ظرفیت برای خانواده هایی مناسب است که جمعیت بالایی دارند.

درب این ماشین لباسشویی الکترومگنتیک بوده و از سمت جلو باز می شود. این امکان کمک می کند تا دسترسی به البسه از همیشه آسان تر باشد. گفتنی است که درب های الکترومگنتیک با یک دگمه باز و بسته می شوند و به همین دلیل ایمنی زیادی دارند.

در رابطه با طراحی این محصول نیز باید گفت که این مدل ماشین لباسشویی به دلیل طراحی خاص و ویژه ای که دارد در هر فضایی قرار گرفته و حتی در فضاهای کوچک نیز می توان آن را قرار داد.

ناگفته نماند که برنامه های شستشوی این ماشین لباسشویی متنوع هستند و از گستردگی زیادی برخوردارند. تنوع این برنامه ها به کاربران امکان می دهد تا متناسب با جنس لباس و همچنین مقدار کثیفی آن برنامه شستشو را انتخاب نمایند.

پرفروش ترین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۹۶۴۰۷ ST ظرفیت ۹ کیلوگرم

مدل TFB – ۹۶۴۰۷ ST از پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما است. این ماشین لباسشویی نیز با برخورداری از مخزن ۹ کیلوگرمی یک انتخاب عالی برای خانواده های پر جمعیت می باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۹۶۴۰۷ ST صفحه نمایشگر ال ای دی دارد و کاربران با کمک این صفحه نمایشگر می توانند اطلاعات مهمی در رابطه با نحوه شستشو, کیفیت آن, دمای آب و مدت زمان باقی مانده تا پایان زمان شستشو را بخوانند و اینگونه از کم و کیف شستشو مطمئن شوند.

همچنین این ماشین لباسشویی یک کنترل پنل لمسی نیز دارد که این کنترل امکان ایجاد تنظیمات مختلف را فراهم می کند. باید گفت که علاوه بر کنترل پنل لمسی, این وسیله به یک ولوم تنظیم سرعت نیز مجهز است که با کمک آن می توان برنامه های شستشو را تنظیم نمود.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۹۶۴۰۷ ST در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود. هر دو این رنگ ها بسیار زیبا و مدرن هستند.

ماشین لباسشویی TFB-۹۶۴۰۷ با دو رنگ سفید و نقره ای تولید و به بازار عرضه می شود که هر دو رنگ دارای جلوه ای زیبا و مدرن هستند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۹۶۴۰۶ ST

این مدل یکی از بهترین و مرغوب ترین مدل های لباسشویی پاکشوما است که با ظرفیت ۹ کیلوگرم روانه بازار شده و قادر است تا نیاز یک خانواده به تمیزی لباس ها را برآورده سازد. گفتنی است که این ماشین لباسشویی برای خانواده هایی که جمعیت آنها ۶ الی ۹ نفر است بسیار مناسب و کاربردی است.

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-۹۶۴۰۶ WT یکی از محصولات با کیفیت از این برند ایرانی است که ظرفیت آن ۹ کیلوگرم می باشد. این ماشین لباسشویی دارای ویژگی ها و امکانات متعددی است که تک تک این ویژگی ها و امکانات آن را به یک انتخاب عالی برای خانواده های پرجمعیت تبدیل کرده است.

گفتنی است که این ماشین لباسشویی با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه می تواند البسه را به خوبی و با قدرت بالا بشوید به نحوی که اثری از لکه و کثیفی در آن باقی نماند. این سرعت برای شستشوی حجم بالایی از لباس نیز بسیار مناسب و کاربردی است.

علاوه بر تمامی اینها ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۹۶۴۰۶ ST دارای یک نمایشگر LED نیز است که همین قابلیت می تواند باعث شود تا کاربران تجربه ی بهتری در زمان شستشوی البسه داشته باشند.

لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۸۶۴۰۸ WT ظرفیت ۸ کیلوگرم

پاکشوما مدلی را به بازار عرضه کرده که با توجه به قابلیت ها و امکاناتش می تواند عنوان یکی از بهترین و البته پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما را به خودش اختصاص دهد.

مدل TFB – ۸۶۴۰۸ WT با ظرفیت ۸ کیلوگرم با برخوردرای از ۱۶ برنامه متنوع شستشو می تواند به راحتی نیاز شما به داشتن یک ماشین لباسشویی خوب را برآورده سازد.

این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۸ کیلوگرم یک انتخاب عالی برای خانواده هایی با جمعیت متوسط است. آنها می توانند بدون فوت وقت لباس های کثیف را درون دستگاه گذاشته و تمیز و پاکیزه تحویل بگیرند.

این ماشین لباسشویی با دور موتور ۱۴۰۰ با سرعت هر چه تمام تر کار می کند و هدف از تولید آن نیز همین است.

گفتنی است که شرکت پاکشوما در تولید این محصول از جزئیات بسیار ظریفی بهره برده و که رعایت همین جزییات باعث شده تا مصرف انرژی در این محصول بسیار کاهش پیدا کند و به رده ی A++ برسد.

لازم به ذکر است که این مدل ورودی مجزای آب گرم و آب سرد دارد که این مورد هم کیفیت شستشو را افزایش می دهد و هم مصرف انرژی را تا حد زیادی کم می کند.

بطور کلی عملکرد ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۸۶۴۰۸ WT با ظرفیت ۸ کیلوگرم بسیار مطلوب و راضی کننده است.

به شما پیشنهاد می دهیم برای خرید و همچنین استعلام قیمت پر فروش ترین لباسشویی های پاکشوما به وبسایت فروشگاه بهار سر بزنید.

پرفروش های لباسشویی های پاکشوما

ماشین لباسشویی PAKSHOMA مدل TFB – ۸۶۴۰۷ WT ظرفیت ۸ کیلوگرم

مدل TFB – ۸۶۴۰۷ WT یکی از بهترین لباسشویی های پاکشوما است. این محصول با برخورداری از ظرفیت ۸ کیلوگرم می تواند نیازهای یک خانواده به تمیزی و شستشو را به خوبی پاسخ دهد.

شرکت پاکشوما در تولید این محصول از فناوری های بسیار نوینی بهره برده است و اینچنین توانسته تا رتبه ی مصرف انرژی این محصول را به رده ی A++ ارتقا ببخشد. این ماشین لباسشویی می تواند در حین داشتن عملکرد قوی بسیار اقتصادی نیز باشد و مصرف برق را به حداقل برساند.

گفتنی است که این دستگاه برنامه های متنوعی را برای شستشو دارد. با وجود این برنامه ها افراد می توانند هر نوع لباس با هر نوع پارچه و متریال را درون ماشین قرار داده و شستشو نمایند.

همچنین باید گفت که این محصول نیز ورودی اّب گرم و ورودی آب سرد مجزا دارد. این به کاربران امکان می دهد تا هم در شستشوی لباس ها دست شان باز تر باشد و هم در مصرف برق صرفه جویی کنند.

بطور کلی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۸۶۴۰۷ WT با ظرفیت ۸ کیلوگرم یک دستگاه با مصرف بهینه است و اصلا به همین خاطر عنوان یکی از پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما را به خودش اختصاص داده.

ویژگی های کلیدی این محصول عبارتند از :

  • ظرفیت این ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرم است.

  • رتبه ی مصرف انرژی در محصول رده ی A++ را دارد.

  • این محصول به ورودی آّب سرد و گرم مجزا مجهز است.

  • این دستگاه برنامه های متنوعی را برای شستشو در اختیار قرار می دهد

ماشین لباسشویی مدل TFB – ۸۶۴۰۷ ST پاکشوما ظرفیت ۸ کیلوگرم

این دستگاه با ظرفیت ۸ کیلوگرم و سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه یکی از بهترین ماشین های لباسشویی برند پاکشوما است. همچنین این دستگاه به دلیل برخورداری از مخزن بزرگ مناسب خانواده هایی با جمعیت متوسط و زیاد است. گفته می شود که در تولید این ماشین لباسشویی فناوری های جدید به کار رفته که همین عامل سبب شده تا رتبه مصرف انرژی در این دستگاه تا حد زیادی کاهش پیدا کند و به درجه A++ برسد. از اینرو می توانیم این محصول را یک دستگاه اقتصادی و بسیار قدرتمند بنامیم.

گفته می شود که این ماشین لباسشویی ۱۶ برنامه شستشو دارد که امکان شستشوی هر نوع لباس با هر جنس و متریال را فراهم می کند.

در ادامه مهم ترین و کلیدی ترین ویژگی های ماشین لباسشویی مدل TFB – ۸۶۴۰۷ ST را عنوان می کنیم:

  • ظرفیت این دستگاه ۸ کیلوگرم است.

  • رتبه مصرف انرژی در این دستگاه A++ است.

  • این دستگاه به ۱۶ برنامه شستشو مجهز می باشد.

  • این وسیله ورودی آّب سرد و گرم مستقل دارد.

  • این ماشین لباسشویی به سیستم شستشوی سریع و سیستم شستشوی اقتصادی مجهز است.

  • این ماشین لباسشویی به سیستم ضد چروک, سیستم آب کشی اضافه و سیستم قفل کودک مجهز می باشد.

بطور کلی اگر خانواده ی شما پر جمعیت است و به دنبال یک ماشین لباسشویی با کارایی عالی و مصرف انرژی کم هستید ما مدل TFB – ۸۶۴۰۷ ST ماشین لباسشویی پاکشوما را به شما پیشنهاد می دهیم. این محصول با برخورداری از امکانات عالی و ویژگی های متنوع پاسخگوی همه ی نیازهای شما خواهد بود.

بررسی کیفیت لباسشویی پاکشوما

تاریخچه ی تاسیس شرکت پاکشوما به دهه ۵۰ شمسی باز می گردد. در حال حاضر این شرکت قریب به نیم قرن سابقه ی فعالیت در حوزه تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی را دارا است.

تجربه آزمون و خطا در طول این سالها باعث شده تا این شرکت دانش فنی زیادی در حوزه تولید کسب نماید. از اینرو با قاطعیت می توان گفت که شرکت پاکشوما یکی از بهترین هاست و مشتریان با خیال راحت می توانند به کیفیت تولیدات آن اعتماد کرده و محصولات مورد نظر خودشان را از این شرکت تهیه نمایند. کما اینکه استفاده از قطعات با کیفیت, به کار بردن فناوری های پیشرفته در تولید محصولات, قیمت مقرون به صرفه و البته ظاهر شکیل و مدرن همگی کارایی و کیفیت این محصولات را تضمین می کنند.

در ادامه به بعضی از ویژگی هایی اشاره می کنیم که باعث می شوند جدید ترین مدل های لباسشویی پاکشوما در لیست پرفروش ترین ها قرار بگیرند.

  • در تولید پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما از قطعات با کیفیت و با دوام استفاده می شود.

  • استفاده از فناوری های پیشرفته باعث می شود تا محصولات این شرکت بسیار پرفروش باشند.

  • طراحی زیبا و مدرن نیز از جمله دلایلی است که باعث می شود محصولات برند پاکشوما پرفروش باشند.

  • برند پاکشوما مدل های متنوعی دارد و امکانات ماشین لباسشویی آن نامحدود است.

  • شرکت پاکشوما خدمات پس از فروش خوبی برای محصولاتش ارائه می دهد. این شرکت ماشین لباسشویی هایش را به مدت ۲۴ ماه گارانتی می کند.

گفتنی است که تمامی محصولات برند پاکشوما دارای کیفیت هستند. اما کیفیت تمامی محصولات این برند به مدل و امکانات آن بستگی دارد. از اینرو هر چه مدل دستگاه بالاتر باشد قطعا کیفیت بالاتری دارد.

بطور کلی پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما می توانند انتخاب کسانی باشند که علاوه بر کیفیت به دنبال انتخاب و خرید یک ماشین لباسشویی اقتصادی و مقرون به صرفه نیز هستند.

کد خبر: ۲۷۳٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha