۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
۶۸ درصد خانوارهای مازندران مشمول دریافت یارانه حمایتی هستند
مدیرکل تعاون مازندران:

۶۸ درصد خانوارهای مازندران مشمول دریافت یارانه حمایتی هستند

ساری - مدیرکل تعاون مازندران، شمار دریافت کنندگان یارانه حمایتی و معیشتی را در استان بیش از ۷۰۹ هزار خانوار اعلام کرد و گفت: این تعداد بیش از ۶۸ درصد خانوارهای استان را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری ظهر شنبه در شورای هماهنگی تعاون مازندران با بیان اینکه تاکنون ۷۰۹ هزار و ۲۷۳ خانوار استان یارانه معیشتی و حمایتی را دریافت کرده اند، افزود: کمک های خوبی از سوی دولت به مشمولان یارانه حمایتی و معیشتی صورت خواهد گرفت.

وی با اظهار اینکه پرداخت یارانه حمایتی و معیشتی از آبان ماه آغاز شد، افزود: افرادی که در لیست قرار نگرفته اند و متقاضی دریافت کمک های معیشتی هستند می توانند با تا پایان این ماه با مراجعه به سامانه، درخواست و اعتراض خود را ثبت کنند.

مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به اینکه پرداخت یارانه های حمایتی در توانمندسازی افراد محروم جامعه نقش بسزایی دارد، شمار خانوارهای استان را بیش از یک میلیون خانوار اعلام کرد و گفت: بیش از ۶۸ درصد خانوارهای استان مشمول دریافت یارانه های معیشتی هستند.

اصغری همچنین با اشاره به اجرایی شدن ۹۵ درصد مصوبات شورای هماهنگی تعاون استان مازندران، افزود: مصوبات این شورا باید به صورت دقیق و مرتب رصد و اجرا شود.

کد خبر: ۲٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha