۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
ایلام در رتبه ۲۸ بیکاری کشور قرار دارد
استاندار ایلام:

ایلام در رتبه ۲۸ بیکاری کشور قرار دارد

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به رتبه بیست و هشتم این استان در بخش بیکاری کشور گفت: قبل از دولت تدبیر و امید نرخ بیکاری استان ۱۷.۳ درصد بود که هم‌اکنون به ۸.۱ درصد رسیده است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی بعدازظهر شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی ایلام در محل استانداری با اشاره به وضعیت خوب استان در حوزه سرمایه گذاری از آثار و نتایج مثبت آن گفت و تصریح کرد: یکی از نتایج مثبت سرمایه گذاری در استان کاهش میزان بیکاری استان است.

وی ادامه داد: قبل از دولت تدبیر و امید نرخ بیکاری استان ۱۷.۳ درصد بود الان به ۸.۱ درصد رسیده است، تا قبل از دولت رتبه اول بیکاری کشور را داشته ایم اما امروز به رتبه بیست و هشتم رسیده و جزو چهار استان برتر کشور در زمینه کاهش بیکاری هستیم.

استاندار ایلام افزود: امروز مزیت های خوبی در استان از جمله مناطق محروم، مناطق جنگی، مناطق مرزی و تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاران در استان فراهم شده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه به وضعیت زنان استان پرداخت و گفت: اگرچه امروز وضعیت این قشر در شاخص های مختلف نسبت به مردان ضعیف تر است اما در این دولت شاخص ها روبه بهبودی است.

وی با ابراز اینکه امروز در حوزه بانوان نسبت به گذشته در حوزه های مختلف به مراتب وضعیت بهتری پیدا کرده ایم، ادامه داد: به طور مثال در حوزه مدیریتی قبل از دولت تدبیر و امید تنها یک مدیرکل و یک معاون مدیرکل از بانوان داشتیم، اما الان این میزان به ترتیب به هشت و ۱۶ نفر افزایش یافته است.

کد خبر: ۲٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha