۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
تکذیب شایعه بارش‌های سیل‌آسا
مدیرکل هواشناسی لرستان مطرح کرد

تکذیب شایعه بارش‌های سیل‌آسا

بهروز مرادپور ضمن تکذیب شایعه بارش‌های سیل‌آسا در هفته جاری در این استان، میانگین بارندگی در این مدت را ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر پیش‌بینی کرد.

به گزارش بازار، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهروز مرادپور، مدیرکل هواشناسی استان لرستان صدور هرگونه اطلاعیه و اخطاریه هواشناسی توسط این اداره‌کل و سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وقوع بارش‌های شدید و سیل‌آسا در هفته جاری در این استان را تکذیب کرد.

مرادپور با اشاره به اینکه هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی کشور، وب‌سایت هواشناسی لرستان، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد، گفت: اخطاریه پخش‌شده در فضای مجازی، مربوط به سیل فروردین‌ماه امسال است که توسط افراد سودجو تاریخ آن برای هفته آتی تغییر یافته است و صحت ندارد.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان از بارش باران، گاهی رعدوبرق، بارش برف در ارتفاعات، گردنه‌ها و شهرهای شمالی و شرقی استان لرستان از روز شنبه ۲۸ دی‌ماه تا دوشنبه ۳۰ دی‌ماه خبر داد و بیان کرد: متوسط بارش باران در این مدت بین ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر تخمین‌زده می‌شود و در مناطقی از جنوب و جنوب‌شرق استان، مقادیر بارش قابل‌توجه خواهد بود.

کد خبر: ۲٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha