۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
وردپرس راهی ساده برای ایجاد وبسایت‌ های حرفه‌ ای

وردپرس راهی ساده برای ایجاد وبسایت‌ های حرفه‌ ای

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید وبسایت حرفه‌ای خود را بدون هیچ هزینه‌ای ایجاد کنید؟

به گزارش بازار، آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید وبسایت حرفه‌ای خود را بدون هیچ هزینه‌ای ایجاد کنید؟ آیا به دنبال یادگیری مهارت‌هایی هستید که به شما در کارآفرینی، شغل، یا حتی اجرای کردن ایده‌های خود کمک کند؟ آیا تصور می‌کنید که یادگیری وردپرس ابزاری که به شما این امکان را می‌دهد که پیچیده ترین وب سایت ها را به راحتی با آن طراحی کنید.

سایت دموتیک یک مجموعه دیجیتال مارکتینک و طراح سایت بی‌نظیر هستند که تجربه چند ساله خود را در طراحی سایت با وردپرس را تبدیل به یک دوره آموزش وردپرس کرده اند که به شما این امکان را می‌دهد به سادگی و به صورت رایگان علم ساخت و مدیریت وبسایت با استفاده از وردپرس را یاد بگیرید. دوره‌های آموزشی دموتیک توسط متخصصان حوزه طراحی و توسعه وب تدریس می‌شوند و همه ابزارها و تکنیک‌های لازم برای ایجاد یک وبسایت حرفه‌ای را به شما آموزش می‌دهند.

وردپرس راهی ساده برای ایجاد وبسایت‌ های حرفه‌ ای

وردپرس: چرا اینقدر محبوب است؟

وردپرس به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد و قدرتمندش شناخته می‌شود. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • سادگی استفاده: وردپرس به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت وبسایت‌های قابل تنظیم را بسازند و مدیریت کنند بدون نیاز به دانش عمیق در زمینه برنامه‌نویسی یا طراحی وب.
  • تنوع بیش از پیش: با هزاران پوسته (قالب) و افزونه مختلفی که برای وردپرس وجود دارد، کاربران می‌توانند وبسایت‌های منحصر به فرد و با طراحی‌های چشم‌گیر بسازند.
  • پشتیبانی فراگیر: به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس دارای یک جامعه گسترده از کاربران و توسعه‌دهندگان است که به شما کمک می‌کنند در صورت بروز مشکل یا نیاز به راهنمایی، به راحتی کمک بگیرید.
  • امنیت: با توجه به شهرت و استفاده گسترده از وردپرس، توسعه‌دهندگان مداوماً به بهبود امنیت آن کار می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید از امنیت بالایی برخوردار باشید.
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو: وردپرس به صورت پیش‌فرض بسیار بهینه شده برای موتورهای جستجو است، اما با افزونه‌هایی مانند Yoast SEO یا All in One SEO Pack، قابلیت بهبود بیشتر را دارد.

دوره‌های آموزشی وردپرس در سایت دموتیک

بدون شک وردپرس یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) در جهان است. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد وبسایت‌های حرفه‌ای و قابل تنظیم را بدون نیاز به دانش عمیق در زمینه برنامه‌نویسی بسازند. وردپرس به طور رایگان ارائه می‌شود و به آسانی قابل نصب و استفاده است، بنابراین به دلیل این سادگی و قابلیت گسترش، به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ساخت وبسایت در دنیا تبدیل شده است.

در سایت دموتیک به شما دوره‌های آموزشی جامع و کاربردی را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کنند از ابتدا تا انتها در وردپرس پیشرفت کنید. این دوره‌ شامل آموزش موارد زیر می‌ باشد:

۱. معرفی وردپرس
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که امکان ساخت و مدیریت وب‌سایت‌ها بدون نیاز به دانش فنی عمیق را فراهم می‌کند.

۲. مفهوم دامنه
دامنه یک نام یا آدرس منحصر به فرد برای وب‌سایت شما است که از طریق مرورگرها قابل دسترسی است.

۳. معرفی هاستینگ
هاست یا میزبان وب، محیطی است که فایل‌های وب‌سایت شما در آن ذخیره می‌شود و از طریق اینترنت به دسترس است.

۴. نصب وردپرس در سی پنل
آموزش نصب وردپرس روی سرورهایی که از پنل مدیریتی cPanel استفاده می‌کنند.

۵. نصب وردپرس در محیط محلی
آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر به صورت محلی (Localhost) بدون نیاز به اتصال به اینترنت.

۶. مدیریت تنظیمات و بروزرسانیهای وردپرس
مدیریت تنظیمات وردپرس، اعمال بروزرسانی‌های امنیتی و نرم‌افزاری و به‌روزرسانی افزونه‌ها و قالب‌ها.

۷. مدیریت نظرات و کاربران
مدیریت نظرات و کاربران وردپرس برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان.

۸. معرفی و استفاده از افزونهها در وردپرس
افزونه‌ها یا پلاگین‌ها، ابزارهایی هستند که به وردپرس امکانات جدیدی اضافه می‌کنند.

۹. معرفی و استفاده از قالبها در وردپرس
قالب‌ها یا پوسته‌ها، طرح‌هایی هستند که به وب‌سایت شما شکل و ظاهری دلخواه می‌دهند.

۱۰. مدیریت فهرستها در وردپرس
ایجاد و مدیریت فهرست‌ها و منوها در وردپرس برای سازماندهی محتوای وب‌سایت.

۱۱. ایجاد و مدیریت نوشتهها و برگهها
ایجاد و مدیریت محتوای وب‌سایت خود از طریق نوشته‌ها و برگه‌ها در وردپرس.

اگر شما همچنان مردد در مورد شروع یادگیری وردپرس هستید، دوره‌های دموتیک با رویکردی کاربردی و تمرین‌ محور، این مسیر را برای شما آسان می‌کنند. شما بدون نیاز به ثبت نام در سایت دموتیک، به آموزش دسترسی پیدا می‌کنید که به شما کمک می‌کند تا به یک وبمستر حرفه‌ای تبدیل شوید.

وردپرس راهی ساده برای ایجاد وبسایت‌ های حرفه‌ ای

درباره مدرس دوره

مهناز علی‌پور، مدرس دوره‌های تخصصی وب و توسعه وب با تجربه‌ای چندساله در حوزه آموزش وب و تکنولوژی‌های مرتبط است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته‌ی کامپیوتر بوده و تخصص ذاتی در زبان‌های برنامه‌نویسی اصلی وب از جمله PHP، JavaScript، HTML، و CSS را دارا می‌باشد.

تخصص اصلی مهناز علی‌پور در دو سال اخیر به طور اخص به سمت توسعه و سفارشی‌سازی وب‌سایت‌های مبتنی بر وردپرس رفته است. او با مهارت بالا و بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته، توانسته است وردپرس را به صورت کاملاً شخصی‌سازی کند و از قابلیت‌های برنامه‌نویسی جدید بهره‌مند شود.

دوره‌هایی که مهناز علی‌پور تدریس می‌کند، از بهترین منابع آموزشی در حوزه وردپرس به شمار می‌روند. اصلی‌ترین ویژگی این دوره‌ها نه تنها کیفیت درس‌های ارائه شده است، بلکه حضور فعال و پشتیبانی مستمر مهناز علی‌پور از دانشجویان در طول دوره، این دوره‌ها را از سایر آموزش‌ها متمایز می‌سازد.

کد خبر: ۲۷۳٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha