۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
گازرسانی به ۴۰۰ واحد صنعتی یزد
تا پایان سال جاری محقق می شود؛

گازرسانی به ۴۰۰ واحد صنعتی یزد

یزد- خواجوی، مدیرعامل شرکت گاز یزد گفت: طی سالجاری ۳۰۰ واحد صنعتی استان گازرسانی شده و تا پایان سال نیز ۱۰۰ واحد دیگر به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

حامد خواجوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اعلام کرد:‌ در دهه فجر امسال به ۳۰۰ واحد صنعتی گازرسانی صورت گرفت و تا پایان سال نیز ۱۰۰ واحد دیگر به این عدد اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۹ هزار و ۷۹۸ واحد صنعتی گازرسانی شده اما در حوزه مصرف گاز برای ۵۲۰ صنعت محدودیت هایی اعمال شده است، افزود:‌در حال حاضر شرکت گاز از صنعتگران هزار میلیارد تومان مطالبه دارد که این میزان به دلیل بالا بودن مصرف گاز و جهش تعرفه ها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز یزد در خصوص وضعیت گازرسانی در استان بیان کرد: ۹۸.۴ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند همچنین گاز رسانی به روستاهای توت و انجیرآوند در شهرستان اردکان، دوقله، دیدرک ، عباس آباد و تک باغستان در شهرستان بهاباد، روستاهای اسفنگ در شهرستان بهاباد، روستاهای اسلام آباد، رحمت‌آباد و قدمگاه در شهرستان خاتم، روستای ارزانک در شهرستان اشکذر و روستای اسلام آباد شهرستان مهریز در دهه فجر به بهره برداری رسید.

خواجوی تعداد کل مصرف کنندگان گاز شهری و روستایی یزد را در حال حاضر ۵۳۸ هزار و ۴۰۱ مشترک و طول شبکه گاز شهری و روستایی را ۱۲ هزار و ۵۷۵ کیلومتر عنوان کرد و افزود:با احتساب سه نیروگاهی که در دوسال اخیر گازدار شده اند، در مجموع ۲۹ نیروگاه استان گازدار شده است.

کد خبر: ۲۷۳٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha