۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کشف ۱۳۰۵۶ قلم لوازم خانگی قاچاق از کشور چین و هند
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد

کشف ۱۳۰۵۶ قلم لوازم خانگی قاچاق از کشور چین و هند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳ هزار قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۸ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش بازار، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی لوازم آشپزخانه قاچاق در محدوده شمال غرب تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لوازم آشپزخانه قاچاق در انبار فروشگاهی در جنت‌آباد دپو و نگهداری می‌شود.

افشاری گفت: مامورین این پلیس در بازرسی از محل مشاهده می‌کنند که این انبار یک فروشگاه لوازم خانگی است که مقادیر انبوهی لوازم آشپزخانه از جنس استیل و بلوریجات در محل دپو شده که این اجناس فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل تعداد ۱۳۰۵۶ قلم میوه‌خوری، شیرینی‌خوری و ... محصول کشور هند و چین بوده که در همین راستا پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود.

کد خبر: ۲۷۲٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha