۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
واریز ۲۷۵ میلیارد تومان سود از طریق سجام
آمار سومین هفته بهمن ماه نشان داد

واریز ۲۷۵ میلیارد تومان سود از طریق سجام

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از ۲۷۵ میلیارد تومان سود در هفته سوم بهمن ماه از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

به گزارش بازار، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران در سومین هفته از بهمن ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۲ ناشر سود جاری و سود سنواتی ۱۶۵ هزار و ۷۵ سهامدار را که شامل ۲۷۵ میلیارد تومان می شود را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

آمار واریز سود جاری ۸ ناشر
این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم بهمن ماه امسال، هشت ناشر «تامین‌ مسکن‌ جوانان، آبسال، فرآورده‌های‌ غذایی‌ و قند پیرانشهر، سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ بیمه، بیمه‌ اتکایی‌ امین‌(سهامی‌عام)، پشم‌بافی ‌توس، سرمایه‌گذاری ‌توسعه ‌آذربایجان، لنت‌ ترمز ایران» سود جاری ۱۵۵ هزار و ۷۳۵ سهامدار که شامل ۲۵۶ میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کردند.

آمار واریز سود سنواتی ۴ ناشر
همچنین، در این دوره زمانی، چهار شرکت‌ «سرمایه‌گذاری‌ مس‌ سرچشمه، سیمان‌اردستان، ذوب‌آهن‌ اصفهان، مجتمع‌های ‌توریستی‌ و رفاهی‌ آبادگران ‌ایران ‌کیش»، سود سنواتی ۹ هزار و ۳۴۰ سهامدار را که شامل ۱۹ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کردند.

کد خبر: ۲۷۲٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha