۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
سازندگان از فرصت بسته‌های تشویقی برای نوسازی واحدهای فرسوده استفاده کنند
معاون وزیر راه و شهرسازی:

سازندگان از فرصت بسته‌های تشویقی برای نوسازی واحدهای فرسوده استفاده کنند

معاون وزیر راه و شهرسازی ایران گفت: مالکان و سازندگان در محلات هدف بازآفرینی شهری از فرصت طلایی بهره‌مندی از بسته‌های تشویقی برای نوسازی واحدهای فرسوده استفاده کنند.

به گزارش بازار، محمد آئینی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی سهم بالایی در زندگی و اقتصاد مردم ایفا می‌کند، بیان داشت: بخش مسکن به عنوان پیشران اقتصاد است و با فعال شدن حوزه مسکن در حدود ۱۱۰ شغل در رشته‌های مختلف دیگر در جامعه فعال می‌شوند.

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت‌: مسیر پیشرفت و آبادانی کشور با هدایت و رهبری عالمانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهبری هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و جوانان با ایمان، تلاش‌گر و جهادی ریل‌گذاری شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ازدواج جوانان کشور و نیاز آنان به مسکن و وجود سقف‌های لرزان در محدوده بافت‌های فرسوده شهری، گفت: براساس قوانین کشور، سالی یک میلیون ‌واحد مسکن در کشور باید ساخته شود.

آئینی با بیان اینکه از ابتدای برنامه نوسازی مسکن در کشور، در حدود یک میلیون و ۳۰ هزار واحد مسکن ساخته شده، اعلام کرد: تا پایان امسال این رقم به یک میلیون ۵۰ هزار واحد مسکن نوسازی خواهد رسید که این یک رکورد در جامعه محسوب می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مالکان و سازندگان در محلات هدف بازآفرینی شهری از فرصت طلایی بهره مندی از بسته‌های تشویقی برای نوسازی واحدهای فرسوده استفاده کنند، بیان داشت: دولت، شهرداری و نظام بانکی حمایت همه جانبه از حوزه بازآفرینی شهری دارند.

کد خبر: ۲۷۲٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha