۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
حلقه ارتباطی شرکت‌های دانش بنیان با بازار مفقود است
رییس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بازار:

حلقه ارتباطی شرکت‌های دانش بنیان با بازار مفقود است

رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قوانین مناسبی در رابطه با شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد، تاکید کرد: در حال حاضر جوانان ما ایده و ابتکار لازم را دارند اما حلقه ارتباط آنها با بازار مفقود شده است و این مسئله باعث شده تا نتیجه نهایی اقداماتشان دیده نشود.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به اقدامات مسئولین و مجلس درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: حرکتهایی در زمینه اقتصاد دانش بنیان در کشور آغاز شده و مسئولین در این زمینه دست به کار شده‌اند اما متاسفانه این اقدامات کافی نیست.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی خوبی در کشور پرورش یافته است، اظهار داشت: استعداد جوانان ایرانی بسیار گسترده است. اما متاسفانه ایده‌های نخبگان ما تجاری سازی نمی‌شود و این ایده‌ها نتوانسته جایی در بازار پیدا کند.

رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به چالش‌های پیش روی شرکت‌های دانش بنیان در کشور تصریح کرد: بدون شک ایده و ابتکار شرکتهای دانش بنیان باید درزندگی مردم نقش ایفا کنند که متاسفانه این مهم هنوز اتفاق نیافتاده است و مسئولین باید بیشتر به این مقوله توجه کنند و چالش های پیش روی این شرکت‌ها را کاهش دهند.

رضایی کوچی با بیان اینکه قوانین مناسبی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد، تاکید کرد: در حال حاضر جوانان ما ایده و ابتکار لازم را دارند اما حلقه ارتباط آنها با بازار و تولید مفقود شده است و این مسئله باعث شده تا نتیجه نهایی اقداماتشان دیده نشود.لازم است در این زمینه قوانین مناسبی تهیه شود تا از رشد شرکت‌های دانش بنیان در کشور ملموس شود.

کد خبر: ۲۷٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha