۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
نیازمند خط ویژه اعتباری برای صنایع استان سمنان هستیم
استاندار سمنان:

نیازمند خط ویژه اعتباری برای صنایع استان سمنان هستیم

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نیازمند خط ویژه اعتباری برای صنایع استان هستیم، گفت: در بحث تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی، این خط اعتباری بسیار می تواند مفید باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای گفتگوی بین بخش خصوصی و دولتی استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان با اشاره به ضرورت ارتقای اعتبارات برای اعطای تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی و صنعتی استان سمنان تاکید کرد: ایجاد خط ویژه اعتباری در استان ضرورت دارد.

وی افزود: این خط اعتباری در بحث تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان امری ضروری است و می تواند بسیار کمک حال ما در ارتقای تولید باشد.

استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت های تولیدی این استان در بخش های صنعتی و معدنی و کشاورزی بیان کرد: سمنان آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت های موجود خود بعنوان استان معین تهران در حوزه اقتصادی فعالیت کند.

هاشمی با بیان اینکه صادرات استان در سال جاری ۳۵ درصد بیشتر شده است، گفت: ۳۵ کشور دنیا میزبان کالاهای تولیدی استان هستند و این نشانگر ظرفیت ویژه این استان است.

وی همچنین افزود: درخواست می کنیم تا در توزیع اعتبارات دولتی ، وسعت نیز به شاخص های جمعیت و محرومیت اضافه شود.‌

استاندار سمنان ضمن اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در دولت سیزدهم در استان سمنان افزود: بعد از ۱۸ سال ، نرخ بیکاری استان به کمتر از شش درصد رسیده که از جمله اقدامات تاثیرگذار دولت است.

به گزارش بازار، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد کابینه سیزدهم مهمان این نشست است.

کد خبر: ۲۷۲٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha