۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸
۳۲ واحد دامداری و پرورش مرغ در استان بوشهر به چرخه تولید بازگشتند
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۳۲ واحد دامداری و پرورش مرغ در استان بوشهر به چرخه تولید بازگشتند

بوشهر- حیدریه مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: ۱۳ واحد مرغداری به ظرفیت ۴۰۰ هزار قطعه و ۱۹ دامداری به ظرفیت ۳۲۰۰ راس دام در استان بوشهر به چرخه تولید بازگشتند.

ضرغام حیدریه شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی شهرستان دشتستان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در استان بوشهر در دو سال اخیر، توجه ویژه ای به حوزه اقتصادی و بخش خصوصی شده و از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت خوبی انجام شده است.

وی افزود: احیای واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار دارد و در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اقدامات ارزشمندی در راستای احیای واحدها انجام داده ایم.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر از احیای 32 واحد دامپروری و پرورش مرغ در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: طی دو سال اخیر، ۱۳ مرغداری و ۱۹ واحد دامداری، فعال و به چرخه تولید بازگشتند.

حیدریه تصریح کرد: 13 واحد مرغداری به ظرفیت 400 هزار قطعه در 2 سال گذشته در استان بوشهر احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: در این راستا 19 واحد پرورش دام سنگین و سبک نیز به ظرفیت سه هزار و 200 رأس احیا و دوباره راه‌اندازی شده است.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان بهره می بریم و هیچ فرصتی را هدد نخواهیم داد.

وی یادآور شد: در استان بوشهر اکنون ۹۲ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی، فعال هستند و ۸ درصد راکد و نیمه راکد هستند که برنامه ریزی مناسبی برای احیای این واحدها نیز انجام گرفته است.

کد خبر: ۲۷۲٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha