۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۲۰ هکتار از املاک ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران به طرح ملی مسکن تخصیص یافت
رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

۲۰ هکتار از املاک ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران به طرح ملی مسکن تخصیص یافت

ساری- رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ۲۰ هکتار از املاک این ستاد در مازندران به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص می‌یابد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، علی اکبر محرابیان در دیدار با استاندار مازندران اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، این ستاد قریب به ۲۰ هکتار از املاک خود را در مازندران به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۵ هکتار از اراضی خود را در فاز نخست در شهرستان بابل به طرح اقدام ملی و ساخت مسکن اختصاص داده است.

محرابیان ادامه داد: پیگیری های لازم برای صدور مجوز و اخذ پروانه در بابل، هفته آینده انجام می شود و عملیات اجرایی آن از ماه آتی آغاز خواهد شد.

وی همچنین از اختصاص ۴.۵ هکتار از اراضی این ستاد در شهرستان میاندورود به میزان هزار واحد مسکونی به طرح اقدام ملی خبر داد و یادآور شد: تا پایان ماه جاری پیمانکار این شهرستان انتخاب و عملیات اجرایی آغاز می شود.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز با اشاره به این که در راستای تداوم همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه بخش‌های مختلف استان این اقدام مهم صورت می پذیرد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه های خدمات‌رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی فعالیت دارد و استان نیز با همه توان از تمام ظرفیت های این ستاد برای خدمت رسانی به محرومان و توسعه حوزه های مختلف بهره می برد و در این راستا نهایت همکاری را می کند.

کد خبر: ۲۷٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha