۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
تخصیص ۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار به شبکه توزیع برق تویسرکان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد:

تخصیص ۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار به شبکه توزیع برق تویسرکان

همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: امسال برای شهرستان تویسرکان در بخش اعتبارات سرمایه‌ای معادل چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در بخش تملک دارایی چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تخصیص یافته که در مجموع بیش از ۹۵ درصد جذب شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق همدان، شیرزاد جمشیدی گفت: امسال برای شهرستان تویسرکان در بخش اعتبارات سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در بخش تملک دارایی چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تخصیص یافته که در مجموع بیش از ۹۵ درصد جذب شده است.

وی افزود: با توجه به کاهش شدید وصول مطالبات در فروردین ماه سال جاری انتظار می‌رود با کمک‌های فرمانداری برای تسریع در پرداخت بهای مشترکین اداری و سایر تعرفه‌ها اقدام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در راستای تأمین روشنایی تنها گلزار شهدای بی‌برق شهرستان تویسرکان با همکاری خیرین تا سقف ۵۰ درصد از طریق شرکت توزیع نیروی برق استان اقدام خواهد شد، گفت: برای نصب دوربین‌های مدار بسته شهری نهایت همکاری با فرمانداری و دستگاه ذیربط انجام می‌شود.

جمشیدی گفت: با توجه به اینکه تأمین برق پارک‌ها در قانون بر عهده شهرداری‌ها است، برای واگذاری انشعاب به پارک‌های درخواستی مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی اقدامات لازم برای روشنایی معابر و جابه‌جایی تیرها در شهرستان تویسرکان انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۷٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha